• Maria - en blivande brud med 100 frågor

Stony Knight brudar... hur har det gått???

Tidigare i höst gick förfrågan ut om en "återträff" för att berätta hur allt har gått... fortfarande intresserade???

Skulle vara jättekul att träffas och höra hur det gick, vad som va bäst/sämst mm.

Var/när?

• Svar på tråden Stony Knight brudar... hur har det gått???
  • Stines

Absolut! Det vore verkligen jätteroligt!

Föreslå tid så hänger jag på om jag kan.
    Kanske Stony Knight igen?

Ja, det va ju en bra idé ;). Tycker jag att vi kör på!

Nästa tisdag? (19:e oktober)

• Stines

Gärna efter löning

Är det inte några andra Stony Knight-tjejer här?

• Miss Å

Hejsan,

det vore kanonkul att träffas igen och höra hur allt har gått. Jag föreslår också efter löning. Annars går jag gärna till Stony igen. Det var ju så god mat. Vad sägs om att ses den 26 oktober?

• Stines

Den 26/10 fungerar för mig

• skratt-maja

Åh, vad glad jag blir när jag nu hittade denna tråd...
    har skrivit in den 26 i min kalender.

• Stines

Stony Knight har stängt

Så nu får vi komma på något annat ställe.

Någon som har något förslag?

• Bonnie

Tjena!

Jag har inget förslag men hänger gärna med!

• Stines

Vad sägs om Leffes på Flemminggatan?

• Bonnie

Ja! Det låter perfekt! Jag är på!

• Miss Å

Leffes låter bra. Har någon lust att ta på sig att boka bord??? Det ska bli så kul att höra hur det gick för er som gift sig och för oss som fortfarande planerar för fullt.

26 oktober på Leffes låter kanon MEN jag hittar inte det stället på nätet... Har du någon länk?

• Bonnie

Jag kan boka bord på Leffes men jag måste först veta hur många vi blir... Just nu ser vi ut att bli 5 pers, håll mig uppdaterad så bokar jag bordet nästa vecka nån gång!

• skratt-maja

greksikt är gott, nästa vecka blir det italineskt då jag äntligen ska ha lite semester... roma är destinationen....

håll tummarna för mig på fredag, inget med brud att göra nej det är jobb och jag är redigt nervös för denna presenation....

• Miss Å

Tyvärr kan jag inte komma den 26. Min chef har lyckats planera in en grupp utvecklingsdag den dagen och sen bär det ut på kvällen för en bit mat. Jättetråkigt att jag inte kan träffa er. Hoppas att ni får en kanonkväll och berätta sen hur det var och vad som hänt alla. Kram till er allihop..

• skratt-maja

Tyvär rinte jag, för ja gsitter här med otrolig förkylning och en förkräcklig hosta så det fungerar inte...
    Så ledsen för jag hade verkligen settt fram emot att höra om era bröllop!

Hoppas att ni får en trevlig kväll och har ni några bra tips stora som små så får ni gärna höra av er lättast är väl mail skrattmajan@hotmail.com

Svar på tråden Stony Knight brudar... hur har det gått???