Yound bride..

Jo här är en till...
Jag kommer var 21½ och M2B 26...
27maj 2006 står vi på kyrktrappen!
jag verkar definitivt vara yngst på hela sidan. 19 år när jag gifter mig, och han 24. men känns helt rätt för det!
hehe för första gången så slipper man vara yngst på något.. :) kul att bizzy täcker upp den titeln :)
Jag är 19 och min älskling är 19..
Vi kommer ju då båda vara 20 tills nästa år.. men jag är äldre då jag är en sen 84:a (25:december) och han ett mellanting i augusti, 14:e...
Bröllopsdatummet är bestämt till den 3:e semtepber 2005 men skulle varit 9:e Juli i början (vi förlovade oss på den dagen) :)
Ni kan få mer information om mig/oss på
www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
dvs. OM ni är intresserade..
Kram
Bride 2B- Vill inte vara otrevlig på något sätt men är inte han äldre om ni är födda samma år men ha tidigare på året...Eller det kanske var jag som missförstod*ler*
ne, jag är född 1984-12-25 och
han 1985-08-14....
Jag är drygt 8 månader äldre än honom :)
StinaJ
Mm kyrkan har vi också prelimärbokat, men vi ska fixa ihop ett par kyrkor som vi skall fara ner till Stockholm och kolla på. Är det förresten ngn som vet om ngt härligt festställe man kan ha bröllopsfesten på i Stockholms området?
bride 2B, hur kom det sig att ni oxå ville gifta er så tidigt? (läste iofs er presentation, mycket fin:)) dum fråga kanske, förmodligen samma sak som jag och alla andra. men ändå..
Bride2B - ni har viss valt samma datum som vi! Kul... tror att september är en underbart vacker månad att gifta sig i! Och så får gäster m.fl. något härligt att se fram emot efter semestern då vardagen börjat igen! Lycka till!
//Emilia
bizzy..
När man känner att det är rätt så är det rätt.. Någon klok person har sat till mig en gång i tiden att man alltid ska gå på sin första inituation och det har jag gjort sedan dess (känner mig gammal när jag sa så). Allt har fungerat jättebra mellan oss och vi är fortfarande tillsammans efter ca 3 år (28:e Oktober firar vi 3 år). Men ett "litet" misstag kan förstöra mycket, därför skall man ta vara på all tid man har.
Varför leta i hela sitt liv efter den "rätte" när man känner att man redan hittat honom? Jag känner 40 åringar som fortfarande inte hittat någon att dela sin vardag med :)
Det känns bara skönt att man hittat honom!
Hur var det för er?
Emilia...
Äntligen finns det någon med samma datum som jag :) (fastän man kollat i BT's bröllopskalender) du är den första jag "pratar" med som också ska gifta sig då. Vart kommer bröllopet ske? hur långt med planeringarna har du kommit?? Hur många gäster ska ni ha?
Bride 2B- ok då följer jag med... Såg något du skrev på en annan tråd som också gav mig en ledtråd till hur det var...
Sweet 83- Jag ska ta mig i kragen nu och ringa till dem, förhoppningsvis imorgon.
StinaJ... som vadå??
Bride 2B- Minns inte riktigt men det var något om att du snart fyller år och eftersom du hade skrivit att ni båda var 19 så förstod jag att du menade att du fyllde 20 och han hade fyllt 19... eller nåt sånt...
bride2B:
ja du har absolut rätt. vad kul att har varit tillsammans tre år redan! :) vi har knappt varit tillsammans i ett år.. men han är min bästa kompis, och det har alltid känts rätt hela tiden. vi firar ett år den 22 oktober, ska tänka på er den 28:de!
Bride2B - vi har preliminärbokat en resturang (står lite om den i tråden Septemberbrudar, eller vad tråden nu hette). Var tänke rjag ännu ej avslöja med i Strockholms närhet.
Vi har bokat kyrka + lokal... annars är resterande på ideé och tanke stadium.
Ni då?
//Emilia
bizzy...
hehe och jag kommer tänka på er den 22:a :) Har ni planerat nått speciellt?
Emilia..
Vi bor i Göteborg och har bara bokat lokal.. Vilket påminner mig om att jag måste ringa catering just nu.. ska göra det efter detta inlägg.. Vi har hittat ett ställe att vara på efter vigseln men har bara sett bilder på internet. Har inte hunnit åka enda bort dit för att kolla.. Men jag antar att jag måste göra det snart... Bokar säkert en tid till slutet av månaden...
Hur många gäster tänkte ni ha??
Bride2B - minst 50 st, har ingen maxgräns för det är ingen risk att det blir många fler än 50.
//Emilia
usch, jag blir så grinig för jag har försökt ringa catering firman i över 1 månad och varje gång så går telefonsvararen på.. Jag har till och med skickat mail men inte fått svar..
Är de seriösa tro??
Min fästman och jag tyckte de hade så bra offerts på Buffé och mycket att välja mellan för ett billigt pris.. :(
Har någon kanske använt de tidigare??
Deras hemsida är www.allt-till-fest.o.se/