• FROGGY1

Vilka gifter sej aug/sept 2005 ??

Hej alla blivand brudar nästa år! Här är en tjej som visserligen ska gifta sej i Sthlm sept-05 men som bor här sen många år tillbaks! Är det några som har BT träffar/är intresserade av detta för byte av 1000 tal ideér m,m.....Vilka är ni ???häslningar en som just nu planerar för fullt....

• Svar på tråden Vilka gifter sej aug/sept 2005 ??
  • Kosterbrud

26 oktober med fika och bröllopsskvaller passar mig jättebra!

• FROGGY1

Härligt kosterbrud...då e vi 2 st än så länge !! Vilka kan mer tisdag den 26 oktober ?? Efter jobbtid....ca 18 kanske ?? Skriv in er så vet vi att vi blir några tjejer!

• Emilia

Visserligen Stockholmare, men ska gifta mig i september -05. Skulle gärna byta ideer, tips och så med andra som har liknande planer... kanske per mail med er neråt i landet?

//Emilia

• FROGGY1

TILL Emilia: Inga problem! är du i Gbg ibland ? jag BOR i gbg men ska gifta mej i sthlm (som jag skrev överst i denna tråd). Var och när i Sthlm gifter du dej ?? Har du anknytning till Gbg? 26 oktober är en tisdag...kan du vara med på träffen ?....VILKA KAN MER FÖRRESTEN ?

• Emilia

FROGGY1:
    Är i Göteborg mest under sommarhalvåret. Inte någon direkt anknytning, tycker bara Göteborg, Helsingborg & Halmstad är härliga sommarstäder med mycket kul att hitta på!

Ska gifta mig nästa år i början av september. Troligen blir det ej i centrala Stockholm, men i anknytning till Stockholm.

När och var i Stockholm ska du gifta dig? Hur kommer det sig att du ej gifter dig i Göteborg om man får fråga?

//Emilia

• FROGGY1

EMILIA: jo jag kommer från sthlm, har bott här i ca 7 år..vi valde då sthlm eftersom alla från min släkt kommer därifrån..min kille är från Gbg. Kan vara kul att vigas i sin hemstad..för honom spelade det ingen roll..Gifter mej 3 sept i Djursholms kapell ! hade ni bokat nån kyrka ? Var i sthlm bor du nu ?? Jag är norrifrån (Täby/Vallentuna)

• Emilia

FROGGY1 - vilket sammaträffande. Vi är visst uppvuxna på samma plats! Bott i Södertälje en tid, men åter i norrort nu.

Vi har prelinimärbokat kyrka + lokal, men allt är mycket hysch hysch än så länge.

//Emilia

• Carrie

Fika låter bra!
    och tiden och datumey också!

Var?

• Anna gbg

Hej hej tjejer!
    Vi är några brudar (härligt att kunna skriva det OCH MENA DET - inte ett försök att vara tonårscool) som tänkte träffas den 23 okt. kl 12 på Bönor och Bagels (Linnegatan) i Göteborg. Vore jättekul om några fler ville hänga med...

• Anna gbg

OOOPPSSS
    Ni kanske inte bodde i närheten av Götet nån ut av er..........

• Bride2B..

Jag ska kolla om jag inte har nått för mig då min pojkvän är inne i lumpen. Är han hemma kan jag inte hänga på på BT träffen i göteborg, men om han inte är hemma så kommer jag deffinitivt! :D
    Jag hör av mig längre fram, för det finns väl inget OSA datum lr?

• Millemo

FROGGY1

Hejsan hej!!

Vi gifter oss oxå i augusti 2005, och jag vill gärna träffas och tjattra!! Bor i centrala Gbg.

Tisdagen den 26 oktober passar mig bra, maila mig gärna ifall jag missar om ni byter tid..

millemo1978@yahoo.se

Jag pluggar endel för tillfället - så jag är inte inne så ofta, men som sagt jag träffas jättegärna. Som skrivits tidigare så är vännerna lite trötta på allt bröllopssnack..

• Bride2B..

Jag kom på att jag gör högskoleprovet den 23:e oktober.. :(

• FROGGY1

till alla som vill BT träffas !! Ser (som jag oxå skrev på andra tråden ) att det ligger 2 träffar föreslagna....Jag kan i första svängen oxå 23/10 !!! Ska vi köra på den i första ommgången och på den som inte kan kör vi på nytt sen ???? Vad tycker ni ???? Hur många blir vi 23/10 kl 12 ?? Det är kul om vi blir så många som möjligt !!! vi hörs o syns !

• Lindilus

Hejsan Froggy!

Har gjort en liten sammanställning på den andra länken!

Ni andra som kan dem 26/10 och kanske den 23:e oxå? Kolla gärna in där oxå

KRAMISAR
    /Lindilus

• FROGGY1

som sagt till alla : kolla in bt träff gbg ang. 23/10 !!! hoppas alla kan 23/10 så ni hänger på för denna träff oxå !

• Sara R

hej,
    träff den 26 kl 18 låter kul, var blir det någonstans? Ska försöka komma med,

Sara

• FROGGY1

Sara! Kika in på bt träff gällande 23/10....sajten tog fart där istället så vi är ett gäng som ses 12.00 Bönor& Bagels....Kolla där!Vi kanske ses då !

Svar på tråden Vilka gifter sej aug/sept 2005 ??