Hemvärnsgården i kyrkheddinge.
Hej!
Är det någon som har varit på Hemvärnsgården i Kyrkheddinge.?
Hur var det där?
Vad kostade det?
och vad ingick?
Är det någon som har telefon nr ditt?
Kram iia
Hej!
Är det någon som har varit på Hemvärnsgården i Kyrkheddinge.?
Hur var det där?
Vad kostade det?
och vad ingick?
Är det någon som har telefon nr ditt?
Kram iia
Vi var och kollade på den inför vårt bröllop. Hmm, inte rikigt vår stil. Man måste vara tyst kl 01 och måste ta maten genom dem. Rätt trist meny tyckte jag. Dessutom inte spec. bra pris mht att man ska betala meny, hyra, dukar, servering, ljus, kaffe osv osv
Vill man ha party länge än till 01 rekommenderar jag Alnarpskrogen (som också fixar mat) eller N Ugglarps bygdegård (som ligger fantastiskt fint men är lite slitet.)
Men kolla Kyrkheddinge, det kanske passar er jättebra, tror numret är 040-49 56 60. Ett tips är även att kolla på bygdegardarna.se
Tack Fröken B
Någon mer som vet något?
ingen mer som vet???
Vi har bokat Hemvärnsgården till vårt bröllop i Augusti. Lokalen var fin och det är ett fint grönområde på baksidan . På menyn kan man välja förrätt, huvudrätt och efterrätt ur olika menyer och pss få sin egen kombination. Att de fixar dukning, städning etc är ett stort plus och jag tycker att det är prisvärt (kommer inte ihåg i huvudet vad det kostar). Skönt att lämna över sådant till andra och slippa krångel. För att få lite personlig prägel ska vi bl a ha egna bordsdekorationer.
OT
Iia - ska ni gifta er i Kyrkheddinge kyrka? Har varit där på min systersons dop och senare på min systers bröllop. En helt underbar kyrka!
*var bara tvungen att flika in med något helt annat*
ganska nergånget där tycker jag. Har varit där väldigt många gånger. Som liten tyckte jag där var mysigt men när jag var där för något år sen blev jag så besviken. Men det ligger ju väldigt fint