• ciccina

Jag känner mig inte speciell !!

Jag och min kille träffades för ca 3 år sedan via nätet. Jag har aldrig blivit så uppvaktad eller känt mig så speciell som när jag träffade honom i början. Han ville gifta sig, flytta ihop direkt och köra hela kitet med mig. Jag togs med en storm och bara älskade detta. Men efter att vi flyttat ihop och allt lugnat ner sig så insåg jag och fick reda på att han gjort samma sak med alla sina ex också, dvs velat flytta ihop med dem genast, velat gifta sig, förlova sig, resa på weekendresor och annat. Jag trodde att jag var den enda som hade träffat en del av hans vänner, men har insett att han tagit med sina tjejer till ALLA sina vänner och bekanta. Det känns som att jag är en i högen och inte alls speciell, vilket får mig att känna mig osäker nu i efterhand. Dessutom är jag så himla svartsjuk på hans ena ex. En känsla som jag inte kan bli kvitt. De hade så mycket gemensamt och hon kände så många människor som inte jag känner. Dessutom säger många av hans vänner och bekanta fortfarande fel på hennes namn när de tilltalar mig. Är så allergisk på den tjejer, dels för att hon är snygg, dels för att han älskade henne så mycket och för att hon var så speciell i hans liv. Hur kommer man över såna här känslor så att de inte förstör relationen??

• Svar på tråden Jag känner mig inte speciell !!
  • Miiiaaa

Hejsan ciccina!

Det låter som han är omogen och litar blint på första nykärskänslan. Det är väldigt sällan det går att köra hela "kitet" från start, som du säger. Han borde ha lärt sig nu att det kanske går bättre om han tar det lite lungt.

Jag förstår att du blev charmad av allt detta, det skulle jag oxå blivit, i synnerhet om det kändes väldigt bra redan från start.

Svartsjuka till ex är väldigt svårt att bemästra, men det är ju dig han är tillsammans med nu eller hur? Det är ju dig han älskar? Det är inte säkert att man har en bättre relation för att man har mycket gemensamt, för det mesta kompletterar olikheter och ger ett mer spännande och innehållsrikt förhållande!

Jag får den känslan att han gång på gång kör sitt "vinnande koncept" för att fånga tjejer. Men lita på magkänslan, känns det ändå rätt så kör på det, men tvekar du så ta det lungt ett tag!

Lycka till!

• Cheri

Det e 2 tradar som e likadana?

Svar på tråden Jag känner mig inte speciell !!