• miiva

Majbrud

Hej!
    Ytterligare en som ska säga ja den 14/5-05.
    Vi har än så länge bara bokat kyrka och lokal. Tittat lite på klänningar men håller som bäst på att gå ner i vikt och vill därför vänta så länge som möjligt med inköp. Ring utsedd ej köpt.

Någon mer i Malmö trakterna som ska gifta sig i maj.

• Svar på tråden Majbrud
  • jazzkatten

Tjenna!

Komm över till min maj tråd vet ja
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m733705.html

Vad har du för tips på att gå ner i vikt.
    Jag gifter mej 28 maj och försöker lägga upp en plan för att gå ner minst 8 kg till dess.

Tjing
    Jazzkatten

• 2005maj

här är en till majbrud vi gifter oss den 7 maj

jag planerar oxå på att gå ner i vikt. några kilon ska jag väl lyckas gå ner.
    ammar just ni för fullt så det gör susen för tillfället

monica

• jazzkatten

Vi får väl peppa varandra för att gå ner i vikt. Tyvärr har jag ingen att amma än så länge

Som sagt bantningstips mottages gärna. Ääälskar mat, så det är lite kämpigt att dra in på det.

• anna74

Den 21 maj gifter jag mig med min underbara sambo. Vi har inte bokat lokal än men har i alla fall prel.bokat Holmåkra loge utanför Vellinge utan att ha sett det. Dom håller på att renovera just nu. Hoppas det är fint!
    Finns det fler som ska gifta sig i Skåne den 21 maj? Jag letar brudklänning här också någon som kan tipsa om klänning för mellan 2000 och 3000 inkl tillbehör?

• snart brud.

Japp, här e ja, vi gifter oss den 28 Maj utanför Eslöv.
    Har heller ej gjort så mycket, men det ska snart at riktig fart.

• lyckligaste i världen

Coolt, jag ska oxå gifta mig den 14 maj.

• anna74

Är det någon här som tänker hyra klänning eller köper alla? Man kommer ju aldrig mer att använda den...Har inte börjat prova klänningar än och ska kolla vad som finns för uthyrning innan jag bestämmer mig för att köpa. Någon som vet var de hyr ut?

• EmMAJ

Att gilla mat och samtidigt vilja gå ner i vikt ska inte behöva vara ett problem. Jag har börjat äta ungefär 6 ggr om dagen (till skillnad från 3 tidigare) och har sedan dess tappat några kilon. Det gäller bara att tänka på vad man äter.

• maj-o5

Hej är också en tjej som ska gifta mig den 14 maj.I burlöv gamla kyrka.Har redan köpt brudklänning nästan billigare att köpa än hyra.Fick ge 1900 för min en ny klänning.Skulle va roligt att ha någon att dela ideer med är det någon som vill.
    Då kan ni nå mig på Ewa_snuttis@hotmail.com
    Lycka till!

Svar på tråden Majbrud