Sydney brudar?
Hej,
Finns det mojligtvis nagon dar ute som bor och ska gifta sig i Sydney eller Australien?? Jag ska gifta mig i Sydney i Feb 2004! Vore jatte kul att hora fran nagon annan!
Hej,
Finns det mojligtvis nagon dar ute som bor och ska gifta sig i Sydney eller Australien?? Jag ska gifta mig i Sydney i Feb 2004! Vore jatte kul att hora fran nagon annan!
Hej. Jag antar att du menar 05 Jag är visserligen inte friad än, men bor i Sydney. Ska du gifta dig med en australiensare? och var ska ni gifta er?
oops, 2005 menar jag forstas!
Ska gifta mig med en Australienare, sjalva cermonin blir i McKell park i Darling Point med en svensk kvinnlig prast, sen blir det bat tur pa Harbourn till Watson's Bay dar vi ska ha festen pa the Gap Bluff Centre!!
Det låter ju jätte mysigt. Får du ner många släkt och vänner från Sverige?
Jag och min partner bor i surry hills. Gifte oss i slutet pa Juli pa en klippa i Marks Park, Tamarama.
Syd bride - Det låter jättemysigt med båttur! Jag bodde hos bekanta i Watson's Bay första gången jag var i Sydney. Väldigt vackert! Och vilken upplevelse för era svenska gäster! Jag är själv gift med en australiensare, men vi gifte oss här i Sverige. Lycka till med allting! Vädret lär nog bli bra iaf!
Hej!
Sydney later valdigt mysigt. Har sjalv tankt pa att aka dit och gifta mig. Jag ar inte forlovad an, men det ligger i luften... Jag bor i England med en engelsman, sa jag vet inte riktigt vad det ar for regler som galler om man vill gifta sig i Australien. men jag ska definitivt kolla upp det nar den dagen kommer! Det verkar som om man kan spara en hel del genom att aka reguljarflyg och ordna vigseln sjalv? Ar det nagon som vet vem man kan kontakta i Sydney for detta?
Syd bride:
Nu ar jag forlovad och tankte borja planera lite smatt! Sydney later helt fantastiskt att gifta sig i, fragan ar ju bara var? Strand brollop hade varit mysigt, men det ar kanske inte sa kul att ha en massa folk som star och tittar pa. Hur loser man det, nan som vet? Har varit i Sydney 2 ggr, men som turist, sa jag kanner inte till alla mysiga stallen man kan gifta sig pa.
Syd bride, vad behover man for dukument med sig? Vart far man tag pa dessa? Hur lang tid tar det?
Tack pa forhand!
Hejsan,
Har bott i Australien i 2 år, men är nu hemma i Sverige igen. Funderar dock mer och mer på att undersöka möjligheterna att gifta mig i Sydney el. på Guldkusten. Finns det inte en klippa eller kulle med utsikt över Sydney Harbour Bridge? Har för mig att jag sett bilder ifrån ngt bröllop där.. Det verkar supervackert!
Lycka till allihop!
Grattis Maximilia!
Ah du borde verkligen gifta dig i Sydney, det finns en massa underbara stallen att valja pa, bade parker och strander. Det finns manga vackra strander som ligger utanfor Sydney som inte ar sa 'busy'.
Det finns aven ganska manga vackra parker runt Sydney med utsikt over Sydney Harbour som jag kan rekomendera.
Festen efterat kan man ha pa en resturang eller som vi gor hyra en 'festlokal' varan har utsikt over vattnet, jatte fint!
Jag har traffat en jatte trevlig svensk prast (kvinna) har som ska viga oss och kombinera svenskt och engelskt som jag kan rekommendera.
Jag ar inte 100% pa alla papper men jag tror inte att det ar annorlunda an vad det ar hemma.
Sag till om du behover tips sa kan jag se om jag kan hjalpa.
Lycka till!!