• *Juniphé*

3-årig bröllopsdag! presenttips????

Läderbröllopsdagen närmar sig och jag vill överraska min make med något då.

Efter en sommar med bröllop och möhippor och födelsedagar är min hjärna totalt slutkörd på idéer...

Vad ska man ge/göra åt honom?????

• Svar på tråden 3-årig bröllopsdag! presenttips????
  • *Juniphé*

klocka fick han på 1-åriga bröllopsdagen... så det har han redan.

• *Juniphé*

Någon som har tips på present?? Eller brukar ni aldrig hitta på något när ni firar årsdagar?

• HannaK

Gör nåt tillsammans, det tycker jag är det bästa att få. Sist vi firade bjöd min kille mig på middag på stället vi träffades första gången. Väldigt romantiskt och trots att det var enkelt så blev jag jätteglad!
    Ge honom något som du förknippar med er kärlek! :D

• StinaS

Vi är visserligen inte gifta men vi brukar också fira vår årsdag (den dag vi blev ihop + förlovade oss, samma datum) med en god och lyxig middag.

• *Juniphé*

Hanna... Å så kul det skulle vara!

Vi träffades för första gången på Karlstads Busstation och gnistor slog om oss
    Kanske ta med honom dit? *hihi* han skulle tro att jag var från vettet fast egentligen vore det kul... och sedan ta med honom till en pizzeria (för det åt vi första dagen) och sen bio (precis som den första dagen!)... Och promenera hem mitt i natten och stanna var 10 meter för att kyssas och kramas

Hmmm... måste fixa hundvakt!

• HannaK

Juniphé - Det är ju OTROOOLIGT bra! Du måste göra det! :D Förstå vilken härlig kväll det skulle bli! Jag hoppas verkligen att det löser sig! :) :) :)

• *Juniphé*

ha ha ha! Ja det skulle ju iofs vara kul

Ska kika vad som går på bio och boka biljetter

Fast på söndag firar vi 7 år tillsammans... kanske skulle göra detta då? Det blir ju på dagen och allt!

Jo, så får det bli! Fast då har jag ju ändå kvar bröllopsdagen... Tips?

Svar på tråden 3-årig bröllopsdag! presenttips????