• Emiliasmamma

Träff i Kristianstad!

Vad sägs om en träff i Kristianstad, låter kul va?!?
    Tycker att det hade varit kul om vi kunde träffas och fika, prata planering och ge varandra lite tips!

Vad sägs om tisdagen den 7 september kl. 17.00 på Duvanders?

• Svar på tråden Träff i Kristianstad!
  • emipon

Låter bra att vi börjar 16.00 och sedan med drop-in efterhand som folk kan.
    Kan väl vara kul om vi har med oss det vi har. I mitt fall är det inte så mycket än, det mesta finns i huvudet...
    Träffas vi utanför, då? Eller?

• Lena80

Kan tyvärr inte då men det skulle vara roligt att träffas senare i höst också?

• jennie

Hejsan allihopa :O) Jag dyker oxå upp vid 16.45 på tisdag men skulle gärna vilja veta vad ni heter på riktigt ! En kort beskrivning av mig själv 166cm lång mörkt hår ner till axlarna och lite mullig och har förmodligen jeans & jeansjacka på mig

• emipon

Hej Lena80!
    Visst kan vi ses fler gånger under hösten, det finns väl ingen årstid som lämpar sig så väl för fikastunder!
    Jennie: Jag heter Helene, känns igen på glasögon, hästsvans och en röd jacka. Eventuellt har jag ett barn eller två med mig, beror på om jag hittar barnvakt.

• Emiliasmamma

Hej hej! Jag kommer också att ha med min dotter. Jag heter Catarina, är brunhårig och har en blond 14 månaders flicka med mig!

• emipon

Då träffas vi i eftermiddag, då? Det verkar inte som det är så många där vid 16.00, själv dyker jag nog inte heller upp förrän strax efter. Finns det ingen som liknar en BT:are utanför då, så går jag och Tusse (2 år imorgon) in och sätter oss i väntan på er andra.

• mermaid

Hej!
    Jag kommer fem över fem ungefär.
    Jag heter Matilda, har blond-aktig färg på håret (slingor), har glasögon och har en turkos tröja på mig.

• emipon

Hoppas att ni andra hade trevligt i alla fall... Jag kom in till stan, men fick vända igen och ta nästa buss hem med ett kräksigt barn.
    Nåja, jag gör ett nytt försök nästa gång.

• Emiliasmamma

ajdå vad trist! Ja det var mycket trevligt, det var jag, mermaid och jennie och vi bestämde att detta gör vi om fler gånger!!

• mermaid

emipon
    Tråkigt! Men tur att vi bestämde att träffas fler gånger! :)

• jennie

Vad tråkigt Empion att ditt barn blev dåligt :o( Men precis som både Catarina och Matilda skrev bestämde vi att träffas igen snart igen och fika ihop.
    Empion & Lena80 ni kan väl komma med förslag när ni/vi kan träffas igen :O)

• jennie

Hejsan hej igen ! Är det nån mer än jag som är fika sugen igen ?
    Tycker det hade varit roligt att träffas igen ? Jag kan ej nästa vecka men sen är jag ledig varje kväll !
    Kom med förslag ...

Svar på tråden Träff i Kristianstad!