Träff i Kristianstad!
Vad sägs om en träff i Kristianstad, låter kul va?!?
Tycker att det hade varit kul om vi kunde träffas och fika, prata planering och ge varandra lite tips!
Vad sägs om tisdagen den 7 september kl. 17.00 på Duvanders?
Vad sägs om en träff i Kristianstad, låter kul va?!?
Tycker att det hade varit kul om vi kunde träffas och fika, prata planering och ge varandra lite tips!
Vad sägs om tisdagen den 7 september kl. 17.00 på Duvanders?
Låter bra att vi börjar 16.00 och sedan med drop-in efterhand som folk kan.
Kan väl vara kul om vi har med oss det vi har. I mitt fall är det inte så mycket än, det mesta finns i huvudet...
Träffas vi utanför, då? Eller?
Kan tyvärr inte då men det skulle vara roligt att träffas senare i höst också?
Hejsan allihopa :O) Jag dyker oxå upp vid 16.45 på tisdag men skulle gärna vilja veta vad ni heter på riktigt ! En kort beskrivning av mig själv 166cm lång mörkt hår ner till axlarna och lite mullig och har förmodligen jeans & jeansjacka på mig
Flyttar upp.
Hej Lena80!
Visst kan vi ses fler gånger under hösten, det finns väl ingen årstid som lämpar sig så väl för fikastunder!
Jennie: Jag heter Helene, känns igen på glasögon, hästsvans och en röd jacka. Eventuellt har jag ett barn eller två med mig, beror på om jag hittar barnvakt.
Hej hej! Jag kommer också att ha med min dotter. Jag heter Catarina, är brunhårig och har en blond 14 månaders flicka med mig!
Då träffas vi i eftermiddag, då? Det verkar inte som det är så många där vid 16.00, själv dyker jag nog inte heller upp förrän strax efter. Finns det ingen som liknar en BT:are utanför då, så går jag och Tusse (2 år imorgon) in och sätter oss i väntan på er andra.
Hej!
Jag kommer fem över fem ungefär.
Jag heter Matilda, har blond-aktig färg på håret (slingor), har glasögon och har en turkos tröja på mig.
Hoppas att ni andra hade trevligt i alla fall... Jag kom in till stan, men fick vända igen och ta nästa buss hem med ett kräksigt barn.
Nåja, jag gör ett nytt försök nästa gång.
ajdå vad trist! Ja det var mycket trevligt, det var jag, mermaid och jennie och vi bestämde att detta gör vi om fler gånger!!
emipon
Tråkigt! Men tur att vi bestämde att träffas fler gånger! :)
Vad tråkigt Empion att ditt barn blev dåligt :o( Men precis som både Catarina och Matilda skrev bestämde vi att träffas igen snart igen och fika ihop.
Empion & Lena80 ni kan väl komma med förslag när ni/vi kan träffas igen :O)
Hejsan hej igen ! Är det nån mer än jag som är fika sugen igen ?
Tycker det hade varit roligt att träffas igen ? Jag kan ej nästa vecka men sen är jag ledig varje kväll !
Kom med förslag ...