Haha, ojdå. Mina idéer var visst populära. :D
Ok, låt se här.. När jag för över pengar till hans konto (båda har internetbanken), så skriver jag alltid nåt gulligt i meddelanderaden. Jag kan också sy, så där har jag en fördel. Jag syr ibland kläder som jag vet att han gillar, och sen syr jag dit en liten gullig lapp inuti plagget (finns att köpa olika små lappar i syaffärer). Och ibland råkar även en och annan liten sexig sak till mig själv passera symaskinen, och dom presenterna är han inte sen att uppskatta, dom heller. ;) När jag gick gymnasiet så gick jag konstlinjen, så därigenom fick han också lite grejer jag gjorde själv, bl.a. en "kopia" av en tavla han gillar mycket. Vi var båda studenter fram till nu i sommar (han är färdigpluggad nu, har ett tidsbegränsat jobb och är arbetssökande samtidigt), så vi har aldrig haft mkt pengar under vårt förhållande. Det är kanske därför vi gör så mkt smågrejer ihop, istället för att åka på långresor och ge bort dyra grejer. Men det är klart, jag längtar till den dagen vi kan göra sånt också.. :)