Helsingborgsbrudar våren 2005
Det verkar som det kommit till en hel del brudar i och omkring Helsingborgsområdet. Välkomna hit! I mitten av augusti är det dags för BT-träff igen! Under tiden kan vi väl bekanta oss lite närmare med varandra här?!
Det verkar som det kommit till en hel del brudar i och omkring Helsingborgsområdet. Välkomna hit! I mitten av augusti är det dags för BT-träff igen! Under tiden kan vi väl bekanta oss lite närmare med varandra här?!
Hej Andrietta,
Nu ar jag ju kanske inte ny har pa BT men hoppar pa din lank iallafall. Gifter mig i Fleninge kyrka den 28 Maj nasta var. Jag skulle jattegarna vilja vara med pa BT traff, men bor i London sa kommer tyvarr inte vara i HBG i mitten av augusti. Min forhoppning ar dock att lyckas matcha en av traffarna, kanns ju toppen att kunna utbyta helsingborgs ideer.
Linda&Peter
Det är klart att vi ska se till att ha en BT-träff när du är i Helsingborg! Jag ska inte gifta mig i Helsingborg eftersom jag är från Sundsvall och vill gifta mig där. Men jag bor i Helsingborg. Jag är BT-vän med sioxie som du vet också ska gifta sig i Fleninge! Och förra BT-träffen var det jenniefredriksson som drog ihop!
Hej!
Kul att se att det är fler från Helsingborg här.
Själv står vårt bröllop den 14:e maj i S:ta Maria Kyrka.
Om jag kan kommer jag gärna på nästa BT-träff!
Hej!
En till som ska gifta sig.. Har varit med på bt-träff här innan och jag kan garentera att det blir mycket tips och prat.
LindaochPeter
Jag ar fran Helsingborg och bor i London jag me...men jag e redan gift nu i sommar 3 juli pa Sofiero Slott!!
Du far garna komma me pa vara London BT- traffar ocksa
Jag planera mitt brollop harifran sa de ska sakerligen du ocksa klara av
Hej Helsingborgsbrudar!
Ni har väl sett den här tråden: Helsingborgsbrudar, ny BT-träff. ?!
www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m742649.html
Vi är några som ska på BT träff, hade varit kul om fler kunde komma med!