• Andrietta

Helsingborgsbrudar våren 2005

Det verkar som det kommit till en hel del brudar i och omkring Helsingborgsområdet. Välkomna hit! I mitten av augusti är det dags för BT-träff igen! Under tiden kan vi väl bekanta oss lite närmare med varandra här?!

• Svar på tråden Helsingborgsbrudar våren 2005
  • Linda&Peter

Hej Andrietta,

Nu ar jag ju kanske inte ny har pa BT men hoppar pa din lank iallafall. Gifter mig i Fleninge kyrka den 28 Maj nasta var. Jag skulle jattegarna vilja vara med pa BT traff, men bor i London sa kommer tyvarr inte vara i HBG i mitten av augusti. Min forhoppning ar dock att lyckas matcha en av traffarna, kanns ju toppen att kunna utbyta helsingborgs ideer.

• Andrietta

Linda&Peter

Det är klart att vi ska se till att ha en BT-träff när du är i Helsingborg! Jag ska inte gifta mig i Helsingborg eftersom jag är från Sundsvall och vill gifta mig där. Men jag bor i Helsingborg. Jag är BT-vän med sioxie som du vet också ska gifta sig i Fleninge! Och förra BT-träffen var det jenniefredriksson som drog ihop!

• Tezz brud 2005-05-14

Hej!

Kul att se att det är fler från Helsingborg här.
    Själv står vårt bröllop den 14:e maj i S:ta Maria Kyrka.
    Om jag kan kommer jag gärna på nästa BT-träff!

• jenniefredriksson

Hej!

En till som ska gifta sig.. Har varit med på bt-träff här innan och jag kan garentera att det blir mycket tips och prat.

• applemartini

LindaochPeter

Jag ar fran Helsingborg och bor i London jag me...men jag e redan gift nu i sommar 3 juli pa Sofiero Slott!!

Du far garna komma me pa vara London BT- traffar ocksa

Jag planera mitt brollop harifran sa de ska sakerligen du ocksa klara av

Svar på tråden Helsingborgsbrudar våren 2005