• Marisan

14/8 - börjar bli nervös

Trots ett litet hemligt bröllop är det mycket som ska göras och nu har jag börjat bli nervös....
    Det är mycket kvar som ska göras
    Prata med vigselförrättaren (är på semester), beställa bukett (imorgon), boka resturang på den ort vi ska bo på med våra vänner, smycken, annons i tidningen och allt annat.... har idag beställt servetter med tryck. Ska ha öppet hus och fest några helger efter bröllopet.....Ska åka och jobba om en timme...det hinner man väl inte mitt uppe i planeringen

• Svar på tråden 14/8 - börjar bli nervös
  • Gossi

Ska oxå gifta mig 14/8.
    Förstår att du börjar bli nervös iom att ert bröllop är hemligt. Själv känner jag att det börjar verkligen bli på riktigt nu. Det kändes extra tydligt i lördags när mina vänner överraskade mig med möhippa. Hade en underbar dag med vännerna och nu ser jag fram emot bröllopet! Det är lite detaljer kvar för oss att fixa. Vi är båda lediga nu så det känns bra
    Min blivande kom precis hem efter en liten tur till Onoff, han kom hem med en 17' LCD tv som han ska sätta upp i sovrummet, kan vara bra att ha två tv ibland. Ikväll ska vi skriva om våra gäster till festprogramet och imorgon kommer prästen på hembesök. Ska baka en kaka ikväll så vi har nåt att bjuda på.

Nu går dagarna i ett rasande tempo!
    Ha det gott alla brudar!

• Marisan

Jag jobbar kväll denna vecka och är ledig imorgon och sambon slutar tidigt så då ska en hel del bli klart är det tänkt. Känns konstigt att man ska kalla honom för sin man efter 7 år som sambo (9 år tillsammans)

Nästa vecka jobbar jag dag och vi slutar ungefär vid 13.30 båda två så vi har gott om tid.. men ändå! Guldsmeden öppnar i veckan efter nästa och då ska jag prova ringen och sambons ska lämnas in för gravering och putsning...Jösses säger jag bara....Nu är det snart jobbedags fram till 23.00 ikväll.

• Lilla Karin

Va kul det lät med en rolig möhippa. Jag är så rädd att folk ska hitta på nåt som inte känns bra, inte för att vara elaka, men att de missupfattar mig och inte vet vad som jag uppskattar... Annars är jag inte nervös för nåt än, men jag gifter mig ju inte förän den 21a aug så det är gott om tid

• Angels

Det börjar bli pirrigt. Jagar just nu frisör eftersom jag missat att min har semester till 2/8. Gäller att få en tidig tid om jag ska hinna träna på uppsättningen. Ska ni ha egna vigsel ord eller läsa dikt? Vi tänkte vi skulle läsa var sin dikt, men det är en djungel. Bibelord verkar ju passande. Vad ska ni ha för psalmer? Vi ska ha 200 eller 201 (den som är lättast att sjunga), men sedan vet jag inte alls. Lycka till allihop!

Svar på tråden 14/8 - börjar bli nervös