Helsingborgsbrudar våren 2005
Finns det fler blivande brudar här som ska gifta sig i krokarna av Helsingborg våren 2005?
Själv ska jag gifta mig den 7 maj. Hade varit kul att följa varandra i palenringen och byta tips och idéer!
Finns det fler blivande brudar här som ska gifta sig i krokarna av Helsingborg våren 2005?
Själv ska jag gifta mig den 7 maj. Hade varit kul att följa varandra i palenringen och byta tips och idéer!
Siouxie,
Vi har bokat Fleninge kyrka for den 28 Maj, det vi inte insag var att de har ett brollop i timmen i maj, sa vi har ett fore och ett efter oss, men det ska sakert ga bra.
Vi bor i London, sa svaret pa din fraga om vi bor nara ar nej (tyvarr). Pa grund av avstandet forsoker vi gora sa mycket som mojligt redan nu.
Vilket datum gifter ni er? Vi far halla kontakten sa vi kan utbyta erfarenheter.
Kram Linda
Vi besokte Fleninge kyrka och pratade med en prast over midsommar. De verkar trevliga och oppna for ideer, men tror det beror lite pa vilken prast man blir tilldelad. De bestammer inte vilken prast forran i Februari nasta ar.
Linda&Peter
Vi har tänkt oss den 6/8 2005 men vi har inte bokat än. tänkte att det var lite tidigt, men då kan man nog snart boka. Hoppas bara att det inte är lika tätt mellan bröllopen då!
Har oxå varit i kyrkan o kollat lite, men den prästen som var då (ung kvinnlig) kände jag inte för.. hoppas på någon annan. Annars blir det nog jättebra. en mysig liten kyrka är det. Vill du ha bilder eller så till ev hemsida så har jag att maila om du är intresserad. Vi har passat på att fota när vi gått förbi. (bor bredvid)
Siouxie,
Nar vi var i Fl. kyrka over midsommar helgen var det ocksa en ung kvinnlig prast. Tyvarr kommer jag inte ihag vad hon heter. Kande inte heller for henne, tror vi har tur dock for hon berattade for oss att hon skulle flytta utomlands till hosten sa kommer inte att jobba i Fleninge langre. Vore jatteshysst om du kunde maila lite bilder!!! Vi ska namligen ha en hemsida med information till vara engelska gaster. Du e ju toppen!! Min email adress ar pop_linda@hotmail.com eller linda.svensson@defra.gsi.gov.uk
Tack pa forhand
Linda&Peter
skickat o klart! :)
Hej alla blivande hbg brudar jag själv ska gifta mej men har inte bästemt datum än.
Vill gärna träffa er allihopp o få lite tips o råd. Kan vi komma i kontakt på något sätt? Skriv gärna.
Lujka
Kul att se fler som ska gifta sig! :) Det kommer nog att bli en ny träff ganska snart gissar jag.. Håll utkik när det börjar vankas.
Själv åker jag bort i 2 veckor snart, men träffas gärna i mitten på augusti. Vad säger ni alla om det?
Träff i augusti låter toppen!
Jag var på möhippa i lördags, jag och brudens syster hade arrangerat det hela. Den blivande bruden verkade vara mycket nöjd (skönt, har varit lite nervös för att saker inte ska flyta på och att hon ska tycka att det är tråkigt) och snacka om att hon blev förvånad när vi kidnappade henne, kul!
Inte utan att man börjar längta till sin egen hippa, fast det är ju rätt lång tid kvar tills dess....
Det låter utmärkt! Jag avslutar min kurs 13 aug så det passar perfekt.
Här kan ni få min e-mail adress ni får gärna höra av er
amela.mujkic@spray.se
det verkar bli träff i början av september.. hojta till om ni är intresserade! :) kom med "önskedatum"!
Hur går det med planerandet blivande helsingborgsbrudar? Själv har jag varit och köpt brudklänning och vi har även bokat fotograf.
En träff i september hade varit kul! Någon gång i v 36 eller 37 kanske passar bra?
Har startat ny tråd...
Hej hej! Vi gifter oss den 12 Mars 2005, dagen efter vår sons 1 års dag Resan går till Aruba 2 dagar efter vigseln.
Annars går planerna framåt och vi har allt under kontroll *S*
Hej aziza, kul med fler HBG brudar. Jag ar lite nyfiken pa var Aruba ar? Forsoker namligen for tillfallet att komma pa vart vi vill aka pa brollopsresa.
Linda&Peter
Aruba ligger i Västindien (Karibien), precis utanför Venezuela (www.aruba.com)
Den nya BT-träffen blir nu på onsdag 8/9 kl 15.00 på Café Annorlunda.. vi ses där!! :)
Hur har det gått med planerandet den senaste månaden? Själv har det gått lite trögt. Vi funderar på var vi ska tillbringa bröllopsnatten, någon som har tips på bra hotell i Helsingborg med omnejd?
Hej alla blivande brudpar! I juni 2005 hade vi tänkt....Vi har bestämt oss för Arilds kapell men har inte bokat dag ännu. Skulle gärna vilja vara med på ev nästa träff för att få lite tips och idéer. Letar lokal i Höganäs med omnejd. Bra med tips på brudklänningsaffär, är från Malmö flyttat hit i juni i år så allt är fortfarande nytt. Skriv gärna och jag fortsätter hålla koll efter tips!!
Mimmans:
Ifall du ar fran Malmo sa ska dar vara en Malmotraff nu den 16:de oktober. KOlla under inlagget "traff i Malmo", dar ar ratt manga som ska komma, och manga goda ideer att dela med sig...
Hej,
Jag ar ny till traden. Ar fran Hesingborg men bor i USA. Vi gifter oss i HBG den 16 Juli. Jag kommer sakert behova en massa rad och ideer eftersom jag inte kommer att vara i HBG innan vigseln.