• Fiie

Någon mer som ska gifta sig11/6-05???

Hej!!!
    Nu har vi sedan någon månad tillbaka bestämt datumet till den stora dagen! Är det någon mer som ska gifta sig då eller dagarna omkring? Skulle vara kul att prata detaljer o dyl med någon...

• Svar på tråden Någon mer som ska gifta sig11/6-05???
  • underbara

Hej!

Här är en till som ska gifta sig den 11 juni nästa år! Hur långt har ni kommit i planeringen? Vi har bokat kyrka + festlokal i alla fall, känns bra!!

• Joanna Urbom

Hej Fiie,

11 juni 2005 är "vår" dag också!
    Diskuterar gärna vidare med dig! Bor i Bromma, Stockholm & är 31 år.

• cmfs

Hej!!
    VI skulle ocksa ha gift oss den 11 men da var lokalen upptagen sa nu ska det bli 18 juni istallet! Jag kommer sjalv fran skane men bor i USA.
    VI har bokat kyrkan och fest lokalen, men vi tva har annu inte sett festlokalen, det far bli i oktober nar vi bada kommer hem och halsar pa...det ska bli spannande!!

• ks2005

Hej!!
    Vi ska också gifta oss 11/6 2005. Bor i Trångsund (Huddinge, Stockholm), 38 år.

• Fiie

Vad kul att det är fler!!! Jag kommer själv från uppsala, är 25 år snart. Vi har inte bokat någon kyrka eller lokal än, men vi vet vart vi ska vara någonstans. Hur långt har ni andra kommit??? känns som man börjar bli lite stressad redan...

• underbara

Roligt att det är så många!! Vi har som sagt var bokat kyrka och festlokal! Känner mig inte så jättestressad med tanke på att det är gott om tid kvar! Vi har även bestämt oss för hur inbjudningskorten ska se ut! Känns spännande det här!! Vi ska ha havstema, är det någon annan som bestämt färger eller tema??

• Fiie

hej underbara...
    Vi ska nog inte ha något speciellt tema, blir det färg så blir det nog cerise, ska ha det i min bukett...
    Vart kommer du ifrån???

• diddi

Hej...
    Ska gifta mig månaden därpå, färgtemat är vitt, silver och irisblått....

• *bruden*

Hej! Vi har tänkt oss 11 juni, vi med! I Stockholms eller Södertäljetrakten. Eventuellt blir det den 18: de om vi inte får den lokal vi tänkt oss...

• twinkle

kul att så många ska gifta sig 11 juni - det ska vi också! (jag är 23) vi har bokat festlokal och kyrka (idag), och så har vi bestämt färgtema. (vitt och grönt). det ska bli kul att börja botanisera bland alla brudklänningar.

• Fiie

Jag har bokat kyrkan idag, men får inte tag på personen som håller i festlokalen vi tänkt oss...

• Prinsessa

Vi ska gifta oss 25/6 -05, vi har bokat kyrkan, festlokalen, samt catering, samtliga tycker att det är bra att man är ute i god tid, hon på cateringen bokade jag i februari eftersom hon alltid är fullbokad...

• ks2005

Hej! Har inte varit inne på ett tag - vårt bröllop har fått konkurrens...vi har köpt tomt och ska bygga hus. Men, som någon redan skrivit, det är ju lång tid kvar för oss 2005:are.
    Vi har i alla fall bokat kyrka och festlokal. Vi har i stort sett klart för oss vilka vi kommer att bjuda (vilket är långt ifrån lätt... ).
    /ks2005(11/6)

• Sandflickan

Har bokat kyrka och lokal i Sthlm till den 11 juni. Ville ha den 18:e men lokalen var upptagen då...

Svar på tråden Någon mer som ska gifta sig11/6-05???