frances
Har gjort brasiliansk vaxning och kan väl inte säga att det var direkt skönt, det gjorde ont som bara den!!!!
Och jag gjorde det för att testa på kul, ska ni gifta er och göra er fina inför bröllopsnatten så är det bäst att göra det nån dag innan då kroppen reagerar olika, inte så kul att va irriterad och inte kunna njuta....
Sen sa hon att huden KAN försvinna under vaxningen, om man upprepar behandlingen på samma ställe för ofta, inte heller så skönt. Det gjorde den inte för mig som tur var.
Sen beror det helt och hållet på hur dina "vanliga" hårväxt är och hur snabbt håret växer ut igen, jag gjorde det på Astron och det kändes helt naturligt att ligga där, hade föreställt mig att det skulle kännas pinsamt.
MEN jag tycker hon var liiiite slarvig, ska dock dit igen och pina mig. Det är inte irriterat efteråt för hon lägger på en lugnande olja men visst känns det lite annorlunda första timmarna.
Naglar rekommenderar jag att göra i silke då akryl kan se lite oäkta ut plus att det sliter på din värkliga nagel mer än silke, gel finns oxå men jag rek helt klart silke. Det har en tunn hinna så det syns inte alls.
Lycka till med pinan!!