• mimmi66

    HJÄLP!!VART köper man BILLIGA brudklänningar på nätet?????

    Hejsan!!VART finns det BILLIGA brudklänningar och även kanske andra typ tärn klänningar m.m. att köpa på nätet???
    MYCKET tacksam för svar!!!
    KRAMIZ

  • Svar på tråden HJÄLP!!VART köper man BILLIGA brudklänningar på nätet?????
  • sudali

    elegantladybridal.com

    Jag köpte min klänning härifrån. Totalt betalade jag 2.900:- (inkl frakt) Fort gick det också, men det berodde väl på att klänningen fanns i lager.

  • timidimi

    De här har mkt bra service, inte så dyr frakt samt har bäst priser tror jag. Där ser du inga bilder på klänningarna så du måste veta vad du är ute efter och söka på artikelnumret.

    www.weddingexpressions.com

  • shalimar

    Det finns fina VITA balklänningar på Axara och Scala i Sthlm, så åk dit och försök hitta något istället för att leta på nätet. De kostar mellan 500 och 2000 kr.

  • Gossi

    Gå in och titta på www.keepmeinstitches.biz/
    där borde du kunna hitta bra klänningar. Jag har beställt tärn och näbbklänningar där och de var jättefina när de kom!
    De flesta av deras klänningar finns i vitt!

  • Carmencita

    Jag beställde min klänning på Bridesave, den fanns i lager och det tog två och en halv vecka ca från att jag tog första kontakt till att UPS ringde på dörren med klänningen Klänningen kostade 230 dollar och frakten gick på 120 dollar.

    Jag tog även kontakt med Keep me in stitches som Gossi tipsar om ovan. De är superbilliga! De flesta klänningarna kostar 80-90 dollar ungefär och de tar om jag minns rätt inte mer än 30-40 dollar i frakt. Det är tärnklänningar egentligen men många finns i vitt. Billigare går det nog inte att få det! (De verkade väldigt seriösa i den mailkontakt jag hade med dem och kunde leverera inom några veckor på de två klänningar jag frågade om). Lycka till!

  • bellis

    Ja. titta på www. keepmeinstitches. biz

    De är supertrevliga att ha och göra med, och jag tror inte det finns en klänning över 100 dollar.. plus att det ska vara bra kvalité! Frakten till Sverige kostar 20nånting dollar och det tar ca 2-3 veckor innan du har den från att du beställt!

    Kolla under "bridesmaid dresses" , de flesta klänningarna finns i vitt eller ivory! Maila sedan och fråga dem om storlekar, det gjorde jag, så talar de om vilka mått de behöver! Sen ringer de upp och dubbelkollar alla uppgifter.

    Lycka till!!

  • Syllis 2012

    Jag köpte en ny billig brudklänning på Tradera.Det finns även tärnklänningar där 

  • Aniara4

    Nu är ju den här tråden 11 år gammal (även om någon uppenbar spammare lyfte upp den en sväng för "bara" 3 år sedan) och till största delen inaktuell, så den kanske är gammal nog att få vila i frid?

  • Aniara4
    Aniara4 skrev 2015-08-20 21:58:27 följande:

    Nu är ju den här tråden 11 år gammal (även om någon uppenbar spammare lyfte upp den en sväng för "bara" 3 år sedan) och till största delen inaktuell, så den kanske är gammal nog att få vila i frid?


    Nähä, tydligen inte...
  • Chicita
    ----------- skrev 2015-09-01 10:27:10 följande:
    Det finns många vackra och billig klänning,

    Varför dra upp en flera år gammal tråd för att tipsa någon som antagligen gift sig för typ 3 år sedan om att den kan handla en klänning. 


    Och från ett företag som du verkar representera då ditt medlemsnamn och butiksnamnet var väldigt likt...


    Det känns inte så seriöst att jag skulle vilja handla där om man måste rekommendera sig själv...

Svar på tråden HJÄLP!!VART köper man BILLIGA brudklänningar på nätet?????