• FoxyGirl

    Tandblekning igen!!!

    Är det några fler som har provat Crest Premium Whitestrips sedan tråden var uppe sist? Hur har det gått? Är grymt sugen på ett vitt smile nu till sommaren. Vad brukar frakten kosta ungefär om man beställer från Canada?

    Såg en box med tandblekning på Åhlens City i helgen, ett nytt märke som hette whitesmile eller ngt sånt (495 kr). Någon som testat?

  • Svar på tråden Tandblekning igen!!!
  • Pricketrollet

    Foxy Girl..

    Metoden, namnet har jag ej helt klart för mig. Dock är principen att blekningen endast bleker ca 2-3 nyanser och som max till ens naturliga vita färg.

    lycka till!!

  • murveln

    Har köpt Celver White som det hette på Åhlens för 495:-. Återkommer med resultat!

  • Stines

    Min tandläkare sade när jag var och blekte tänderna att det snyggaste och mest naturliga resultatet avseende tändernas färg är när de matchar ögonvitorna.

    Air-Flow är så skönt. De gjorde det innan blekningen och det känns så otroligt rent i munnen efteråt

  • Peppar

    Min tandläkare tyckte å andra sidan att ögonvite-vitt var för vitt, och visade mig en gulvit nyans som jag skulle sikta på. Så det varierar nog vad de tycker.

  • Jenny29

    Hej kateri eller någon annan som beställt detta från USA

    HAr ni någon bra adress till dessa hemsidor??

    SKulle gärna vilja prova detta..

    En fråga till ang dessa blekmedel..

    Jag satt och tittade på tv-shop o de har visst något som man målar på tänderna, skulle ge resultat inom 3 dagar tog endast 5 minuter de heter Rapid White Brush-On.

    Nu tycker jag personligen att TV-shop känns lite väl oproffsigt men till frångan har någon provat detta??

    Detta medel finns på deras hemsida ...
    www.tvshop.se

    Kram på er från nattsuddren Jenny

  • Tammy

    Bra fråga, skulle också vilja veta om den tv-shop produkten fungerar!

  • murveln

    Har nu provat Clever White som kostade 495 och jag vet inte om det var såå super. Jag har inte direkt jätte gula tänder men så där lite kaffepåverkat. På mig syntes behandlingen liite men inte Brutney-vitt inte.

  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • K.C

    Jag kan rekommendera Rembrandts produkter. Jag hade tidigare provat Rapis White som jag köpte på Åhlens, men jag tsåg verkligen INGEN skillnad alls. Provade Rembrantds 2 timmar-blkening och den funkade fantastiskt bra! Jag blev helt paff själv! Sen får man underhålla lite för att få varaktigt resultat. Förståss...

  • K.C

    Annars har jag hört att Brilliant smiles ska vara skitbra! Det är samma blekning som i Rembrandt och det är tydligen ett speciellt ämne som är extra bra..

  • zerafia

    Hej!

    Gjorde en hemmablekning som min tandläkare rekommenderade. Fick först göra tandavgjutning så jag fick bettskenor som passar mina tänder. Köpte sen "Day White" hos samma tandläkare. Detta medel sprutar man sen i tandskenorna som man sen har i munnen ca 1 timme per dag i ca en vecka. Många av mina vänner har efter det påpekat att jag har ett superfräscht leénde. Detta gick på ungefär 1500kr har jag för mig. Men sen har jag ju tandskenorna kvar, och då kostar själva medlet bara 320kr i om jag vid ett senare tillfälle skulle vilja bättra på. Så här nästan ett år efter är jag fortfarande jättenöjd!

  • Aziza

    Jag bleker mina tänder med Opalescense. Avgjutit bettskenor hos tandläkaren och när jag behöver bleka lite så köper jag "sprutor" med gel. jag är jättenöjd, jag hade urfula gula tänder innan men betydligt vitare nu. Besök + skenor + 5 sprutor kostade ca 3000:- och det räckte för att få ett supervitt leende. 1 spruta räcker ca 3 nätter. När man behöver nya sprutor kostar de ca 80-90 kr styck och det räcker att man bleker med 2-3 sprutor i halvåret.

Svar på tråden Tandblekning igen!!!