• Fröken LG

Onanera mera?Hur gör man?

Hej! Jag har en sak jag verkligen undrar över. Det är flera flera år sedan jag onanerade och även då så hände det aldrig så ofta som jag får uppfattningen att det gör för många andra. Jag måste vara helt onormal. Beror det på att jag ätit p-piller i snart 9 år i rad? Det låter ju som något jag borde börja med...men hur tusan gör jag?

• Svar på tråden Onanera mera?Hur gör man?
  • Freja

Grundregel: För att 0nanera krävs stimulans kring er0gena zoner (vanligvis könet). En basic variant är fingrarna på organet.
    Där tar grundregeln slut. Resten är högst individuellt och inget man kan lära av andra, testa själv är det bästa (och enda) sättet.

0nanifrekvens är också högst individuellt. En del pillar en eller flera gånger om dagen, andra aldrig eller mycket sällan. Det enda jag tycker i frågan är att man skall lägga bort alla tabun som finns runt kvinnlig 0nani. Det är definitivt inte skamfyllt och fult utan en nice pryl som dem flesta av oss mår mycket bra av.

Jag hoppas att du var ute efter en sådan klinisk förklaring som du härvid fått.

/F :)

• *B2*

*Kunde tro att Fru Freja visste detta *

• Freja

B2! :D Det var fanimej inte igår! :)
    Är det bra med dig?

/F :)

• chinna

Fröken Lg..... Du ställer verkligen en bra fråga som även jag kunde ha ställt här! För en vecka sedan läste jag tråden "samlevnadsenkät" och blev ganska överraskead över svaren. Är jag onormal? Har inte pysslat med detta sedan tonåren. Jag kan bara säga att jag haft en jättehärlig vecka! Började genast experimentera och vad mycket bättre jag mått sedan dess! Maken blev dock lite chockad i helgen eftersom det både blev stearinljus och s-lag 6-7 gånger. Fattar inte vad det är man gömt bort på vägen egentligen.Evigt tacksam för att jag läste allt här, det har verkligen satt sprutt på tillvaron igen! Den var inte det minsta dålig men 3-4 gånger självpill om dan har jag aldrig vart med om förr men just nu känns det oerhört bra. Mitt råd till dig är att försiktigt pröva dig fram. Jag hade inga som helst problem efter flera års dödläge! jag vill höra mer av era erfarenheter! ´Det var det som satte igång mig i alla fall

• EmmaPemma

Jag säger som chinna:
    man behöver ngt som sätter fart på en!

Det är liksom inte säkert att lusten kommer farande av sig själv - utan man får sätta igång den lite först.
    Har man väl kommit igång så brukar det vara svårt att sedan vara utan

Svar på tråden Onanera mera?Hur gör man?