• kärlek är en annorlunda lek

tips!

någon som har någor bra tips på vad picknic korgen kan innehålla??

och någon som vet nåt romtantiskt resemål som inte kostar skjortan!..alltså inte indien eller nåt därbortåt...utan mer runt medelhavet eller så letar för fullt men hittar inget..

• Svar på tråden tips!
  • EmmaPemma

Hej, nu är det jag igen!

Picnic-korg kan innehålla smörgåsar, sallader (hemgjort eller köpt).
    grillad kyckling, potatissallad eller annan kall mat som man köper över disk eller gör själv. Min sambo tycker om kalla pannkakor (men det är ju inte så romantiskt *skrattar*).
    Sedan så behöver man ju godsaker så klart, och då kan man ju välja kakor, bullar, godis eller det man tycker bäst om.
    En gång följde det t om med chips på picnicen *ler*.

Och dryck så klart!
    Om man inte skall ta sig därifrån med bil så kan man ju ha lite vin/öl/cider, annars duger ju saft/läsk bra.

Kombinationerna är oändliga!!

Resmål är det svårare med, mina kunskaper sträcker sig inte utanför resekatalogernas....*ler*.

• petite

Varför inte åka ner till nice några dagar , det behöver inte vara allt för dyrt om du åker med ett lågprisflyg , eller varför inte till italien? Det finns billiga resor dit också ( lågprisbolag ).
    Billiga hotell går alltid att hitta om du har tid att leta lite.

• Meddelande borttaget
  • strikeapose

Romantiska resmål finns dte miljoner av. Satsa på sistamiinuten. Jag kan inte för mitt liv förstå de som bokar en chartervecka flera månader i förväg o är beredd att betala 6000 för en vecka, när man kan komma i väg t Medelhavet för 2000 spänn. Jag brukar bara bestämma mig för en tid jag vill åka, sedan boka ngt av det som finns ett par dagar innan avresa. Kanon. resmål spelar mindre roll. Romantiskt kan ni ha det var som helst...Grekiska öar t ex. Trevlig resa!

• Electric Lady

Sardinien, Sicilien, Grekland.

Grekland är billigt att t ex äta i också, en fördel.

• vanessa

Jag tycker att Grekland är väldigt romantiskt. Speciellt bergen på Kreta.

Svar på tråden tips!