BT-träff i Örebro tisdagen den 11 maj
Då var det dags igen - ytterligare en träff i Örebro...
När: Tisdagen den 11 maj
Var: Hamncaféet vid Hamnplan i Örebro, Röda rummet
Tid - lämnas öppen för förslag - när har folk möjlighet att komma?
Då var det dags igen - ytterligare en träff i Örebro...
När: Tisdagen den 11 maj
Var: Hamncaféet vid Hamnplan i Örebro, Röda rummet
Tid - lämnas öppen för förslag - när har folk möjlighet att komma?
Flyttar upp...
Jag kan när som helst efter lunch!
Jag har föreläsning på förmiddagen, sedan kan jag sitta och stressa upp mig tillsammans med er andra :D
Tycker det verkar som om ingen jobbar dagtid som ska gifta sig i Örebro. Har tittat efter träffar flera gånger men det ligger tyvärr så illa till.
Nu spelar det ingen roll vilken tid det är på tisdag kan iaf inte...
Trisst tycker jag hade gärna träffat några stycken.
En hög av oss är arbetslösa så det blir lätt dagtid som passar. Kvällar har man dessutom ofta barn, middag och fritidsaktiviteter att tänka på.
Eftersom ingen satt en tid säger jag kl. 14 som sist. Jag räknar med att vi blir sittandes till straxt efter fyra iaf som sist. Röda rummet verkar ju vara ett bra ställe att sitta på också.
Flyttar upp!
Kan meddela att det kommer att dyka upp en tjej som redan är gift på träffen också...
Trevligt, var det hon som var fotograf?
Jepp, fotografen kikar förbi!
Hej tjejer!!
Var höll ni hus igår??
Nog för att JeSikka och jag hade det trevligt men det hade varit ännu roligare om vi varit flera!
Hoppas ni har möjlighet att komma någon annan gång så att vi kan få till en träff till.
Vart ni bara två igår? Tråkigt... Jag var med min blivande och svärfar på Annie H och provade frackar!!! Hiiihi. Oj vad stiliga de blev, så nu var det avklarat iallafall. Var också och bokade frisör, hade lite annat i görningen som var tvunget att få klart. Men lovar att komma på nästa träff!
Oj, var det igår? Missade det totalt! Jag tror att jag börjar lida av bröllopsstress!
Jag var tvungen att sitta hela dan i skolan.. Har bara två veckor kvar på ex.arbetet å känner mig aningen stressad!!!
Om vi inte ses något mer innan så önskar jag att Piggelina, Mrs Robert å bimbim får kanonfina bröllop!!
Ha d bra allihopa!
Tack parisförlovad!
Lycka till med exjobbet och hoppas vi får höra mycket om ditt bröllop när vi redan haft vårt roliga.
Tack Parisförlovad!
Lycka till med skola och bröllopsplanering! Vi får väl dela med oss senare av ev. tips!