• Noell

Tack för ditt svar!

Anledningen till att jag blir orolig är för att läkaren är orolig och vill göra en utredning. Jag ska dit redan imorgon och göra ett vävnadsprov...

• Svar på tråden Tack för ditt svar!
  • Dea

Hej! Detta är kanske ett helt onödigt tips, du kanske redan har koll på det, men jag tipsar ändå, ifall ifall det inte blev som du tänkte.

Om man klickar på nytt inlägg i menyraden till vänster så blir det en ny tråd.

Om du svarar i rutan allra längst ner på sidan, nedanför reklamen, så hamnar inlägget i tråden du läser, och tråden flyttas upp.

Ha det bra!

• Noell

Tack så mycket... jag är ny här...

• Dea

Vad kul! Välkommen!

Funderar du på att gifta dig eller förlova dig snart eller tyckte du bara det verkar vara ett kul forum?

• Noell

Nej jag sökte egentligen på cellförändringar och då dök detta forum upp :) Jag nog mest här för ta reda på lite info om det och höra om andras berättelser.

• Jennifer E

Välkommen ändå och det ÄR ett kul forum!

• Jojoo

Noell

Mitt råd är att söka igen på nätet på cellförändringar. Gå tillexempel in på netdoktor och sök där. Det här forumet är främst avsett för frågor och diskussioner kring bröllop - så det kan bli svårt för dig att finna hjälp och stöd från andra i samma situatuion som du.

Lycka till!
    Joanna

• Jojoo

Noell

Mitt råd är att söka igen på nätet på cellförändringar. Gå tillexempel in på netdoktor och sök där. Det här forumet är främst avsett för frågor och diskussioner kring bröllop - så det kan bli svårt för dig att finna hjälp och stöd från andra i samma situatuion som du.

Lycka till!
    Joanna

• Noell

Jag tycker att jag har fått jätte mycket hjälp här och det är många som skriver om cellförändringar. Forumet heter ju samlevnad. Och om jag ska fylla i kriterierna för att var här så kan jag ju berätta att jag är sambo och att vi har en son och vi ska gifta oss i sommar och att mina problem påverkar vår relation enormt mycket.

• Dea

Noell! Vad bra att du fått stöd och hjälp, man behöver inte uppfylla några kriterier egentligen. Jojoo menade säkert bara som tips, inte som att du inte är välkommen.

• Noell

Text kan missförstås så lätt när man inte ser ett ansikte att tyda uttryck på. Jag tycker det var trevligt att hon ville ge mig tips om netdoktor, men ville bara styrka under att det är också ett samlevnads forum. :) :) :) :)

• Jojoo

Noell!

Det var inte min mening att "tvinga fram" en förklaring på hur ditt privatliv ser ut. Ville bara tipsa, precis som Dea säger .

Hur som helst - Varmt välkommen!

ps, jag kan inte låta bli att tipsa om en sajt till. Nämligen systersajten till denna: www.familjeliv.se/ där finns det också ett forum med massor av diskussioner kring mer "kroppsliga" besvär.

Lycka till!

Svar på tråden Tack för ditt svar!