• alfrida 5/6-04

    oriflame?

    Är det någon som har erfarenheter av deras produkter?

  • Svar på tråden oriflame?
  • Monn

    Jamen, åh, jag har ju till och med sett den butiken och tänkt att jag ska gå dit någon gång... lite glömsk ibland.

  • brudimaj

    en fråga: kan man göra manikyr där, eller andra behandlingar?

  • Tilde1

    Hej,

    De gör manikyr där i butiken. Tror inte de gör några andra behandlingar. De gör nog brudsminkningar där oxå faktiskt.

  • Liselotten

    Om du går in på deras hemsida så kan du dels läsa om produkterna men ochså få info om säljare i din närhet. Bra produkter till superpriser. Har använt deras produkter i 27 år (Jag är 30)

  • brudimaj

    har försökt hitta en hemsida till den butiken men ej lyckats. Har dock settt att dom gjort nån slags manikyr i butiken men va inte säker.
    Nån osm gjort det där?

  • alfrida 5/6-04

    Liselotten: Har du sminkat dig sedan du var 3 år ?

  • Fru Calice

    det finns ju som ni har nämnt en butik i stockholm o jag tror det även finns en i malmö, men annars går konseptet ut på att det är privatpersoner som säljer hemifrån med hjälp av kataloger som de delar ut till nära och kära och som man sedan kan beställa ur. så håll ögonen öppna efter en katalog, de brukar ligga på arbetsplatserna ibland!

  • Karin.

    alfrida: Hon kanske menar hår-och hudvårdprodukter...

  • Natalia

    Jag ären trogen kund fån 90-talet och nu säljer jag Oriflame produker. De ärunderbara. Prova! Kontakta mig!

  • Ikka

    Någon som vet någon som säljer Oriflame på eller nära Orust (Stenungsund, Tjörn)??

    Ikka

  • Ikka

    Glömde....

    Ni som vet någon som säljer kan väl maila till mig...
    bruden 04 @ hotmail . com

    Ikka

  • Stjärna

    Jag har själv hoppat på oriflame-tåget och är väldigt nöjd med deras produkter. De jag provat, vill säga. Hittills är det deras Aloevera-serie. Den är guld för både min och sambons hud.

    Deras parfym midsummer luktar gott och en handkräm med honung är också bra. Dock har jag hört att mascaran inte är någon höjdare.

    Lycka till!

  • Meddelande borttaget
  • LillaHanna

    Jag bor i Karlskrona och säljer Oriflame produkter. Make-up lägger jag dock inte, skulle tycka det var kul om någon gjorde det på mig nu istället.

  • Ikka

    Ingen som vet någon som säljer Oriflame på Orust (Tjörn, Stenngsund) med omnejd??

    Ikka

  • annablomma

    Hej alla!

    jag är en oberoende konsulent för Oriflame på Orust men man behöver inte bo här för att handla från mig, hör av dig till mig på anna.eriksson.31@gmail.com om du är intresserad av visningar eller köpa på annat sätt. Du vet väl att du får produkter av mig om du blir värdinna? :)

    Mvh

    Anna

Svar på tråden oriflame?