HUr ont gör de??
Hej,
Jag har frågor om sex. Gör det jätte ont första gången?
Är det farligt att ha analsex? Och är det farligt att svälja sper...??
Plzzz...svara ..
Tack
Hej,
Jag har frågor om sex. Gör det jätte ont första gången?
Är det farligt att ha analsex? Och är det farligt att svälja sper...??
Plzzz...svara ..
Tack
EL: är det farligare att svälja HIV-smittad sperma än att ha den i munnen? Jag skulle spontant ha trott att det är större risk att man råkar ha sår i munnen än i halsen, vilket är en förutsättning för att viruset ska kunna ta sig vidare in i blodet. Och kommer det bara ned i magsäcken så håller väl inte viruskapseln för pH2?
Går kapseln sönder så hydrolyseras RNA:t garanterat och viruset dör (om man kan säga att ett virus som befinner sig utanför en cell dör; jag är inte mikrobiolog)!
Därmed inte sagt att jag rekommenderar någon att ha så nära och oskyddad kontakt med en HIV-smittad persons kroppsvätskor över huvud taget.
Skulle aldrig vilja ha något i r*ven, den är till för att bajsa och prutta, inte att ha sex i. Jösses.........Min mening i alla fall.
HIV- är ju sjukdomen som har spritt sig mest väl, de senaste åren???? Självklart är det en smittsam sjukdom....
Visst är den smittsam, men inte så jättesmittsam om du jämför med andra smittsamma sjukdomar som t ex förkylning, influensa etc.
bää: det vette f*n, jag vet inte hur risken är om man har den i munnen utan att svälja, men om man sväljer så måste den ju varit i munnen först om man inte drar in den genom en tub i halsen eller så men det är nog ovanligt.
Glidmedel med bedövningsmedel??? Huva!
Om man måste använda bedövning för att kunna ha sex kanske man ska fundera på om man över huvud taget BÖR ha s?x och för VEMS skull man i så fall har det!?
Somnia: Nej det är klart...har man ont får man ju leva livet utan sex det är ju självklart...eller hur????? :?
Ellte, hihi
Det viktigaste när man använder andra hålet är nog ändå att den som ska bli smekt eller dyl verkligen vill och kan slappna av! Då tror jag att det går för de flesta, med lite glidmedel förståss.
Somnia, det är MÅNGA som har samlagssmärtor. Man kan ändå välja att ta det eftersom man tycker att sexet är värt det.
Självklart menade jag fullt friska kvinnor, inte dem med vestibulit.
Jag har full förståelse för dessa kvinnors situation och utgår ifrån att de har gjort ett övertänkt och medvetet val.
Vad jag främst syftade på är det absurda och tragiska i att fullt friska kvinnor/tjejer använder bedövningsglidmedel, kanske för att de låtit sig övertalas till att ha (anal-)sex av en s.k. "pojkvän".
Då är det en helt annan sak...
somnia: Håller med dig till 100%