• Paulina

påsar och mörka ringar runt ögonen, vad hjälper?

Jag har mörka ringar runt ögonen och när jag tittar på min mamma vet jag att den antydan till påsar som jag har inte bådar gott i framtiden... Jag är 26 och blir inte yngre.

Finns det bra produkter mot påsar och mörka ringar? Jag tittade på Biotherms kräm i lördags, kan den vara en bra investering? Finns det andra ännu bättre?

• Svar på tråden påsar och mörka ringar runt ögonen, vad hjälper?
  • Ebbelina

Jag fick tipset här att köpa: Decleor Hydra Floral Eye Contour Gel-creme, som finns att köpa på:
    www.hudoteket.se/html/webshop.html

Jag tycker att den är bra, jag använde den både morgon och kväll fram till mitt bröllop för att jag var rädd att ha påsar under ögonen. Jag var nöjd på dagen D.

• MrsT2011

Herregud, att ens få för sig att ta sprutor i ansiktet mot en så enkel och vardaglig sak som mörka ringar och påsar under ögonen! ALLA har det och den utmärkta, fiffiga lösningen för oss kvinnor stavas såklart concealer! Gå till en duktig make up-artist och be om råd vad gäller produkter, varför göra det svårare och dyrare än nödvändigt när man helt enkelt bara sminkar över det efter behov?

Är så in i bomben trött på allt nojande över smala läppar, behåring i ansiktet, påsar, mörka partier, bekymmersrynkor mellan ögonen och gud vet vad. Har ni aldrig hört att svenska kvinnor blir valda till världens vackraste år efter år?? Lägg pengarna på en personlig coach istället, som förhoppningsvis kan lära er att stärka er självkänsla. Skönhet kommer inifrån, glada människor som utstrålar "åh vad nöjd jag är med mig själv och mitt liv!" är de allra vackraste, tro mig.

Svar på tråden påsar och mörka ringar runt ögonen, vad hjälper?