• samlevnad graviditet

Hjälp någon? konstant pms eller gravid??

Hallå!!

E en otålig individ så jag skriver ett nytt inlägg med hopp om svar denna gång!!

Gått en vecka över (sen mensen uteblev) å känner mig gravid men testet=neg... Någon som varit med om detta??

Tacksam för svar, e asjobbigt!

• Svar på tråden Hjälp någon? konstant pms eller gravid??
  • _M_

Jag har inte varit med om detta...
    Men har du köpt ett eget gravtest? Eller har du tagit det hos någon läkare?
    Jag föreslår att du ska gå till en läkare.. För de testen är säkrare..

• Johanna = en lat kock

har di varit inne på familjeliv?? de är mkt duktigare och mer insatta i det här med graviditeter och sånt

www.familjeliv.se om du inte har hittat dit förut - systersajt till BT

• Bel

Inga graviditetstest är säkra innan man gått över tiden med minst 14 dagar. Detta pga att det den läser av är proteiner och den nivån behöver inte vara tillräckligt hög innan dess. Har 4 barn och har alla ggr fått vänta 14-18 dgr innan detta visat sig på test hos barnmorska.Lycka till!

• Monn

Testet hos barnmorskan är lika säkert som det man gör hemma, men läs Bels svar, du kanske måste vänta lite längre innan testet visar något.

• Mrs Corbally(f.dMrs Brady2B)

Vad har du för preventivmedel?? det kan ha att göra med det också.....jag väntar med att förklara tills du berättar enklare så....

• Mrs Corbally(f.dMrs Brady2B)

jag måste bara fråga vad du har för preventiv medel?? Man kan få "graviditets symptom" av endel preventivmedel. jag förklarar mer sen!

Svar på tråden Hjälp någon? konstant pms eller gravid??