• JeSikka

BT-träff i Örebro

Vi är en hel hög med folk intresserade här i Örebro. Jag är fräck och kör igång hårt med ett konkret förslag med både tid och plats.

Onsdagen den 14 april
    Hamncaféet
    kl. 16

• Svar på tråden BT-träff i Örebro
  • Annkie

Hej på er.

Kan man komma fast jag gifte mig den 6 mars i år. Jag kanske kan hjälpa er lite om det är någon som vill veta något.

Kram Annkie

• JeSikka

Självklart! Folk som redan gift sig har massor att tillföra till oss andra i råd och tips!

• Karamella

Hallå! Fick bara ett infall....14/4 är jag på bröllopsresa men kanske den 19-20 juni skulle funka för träff så småningom? Då är jag i örebro på fotbollscup...

• JeSikka

Det låter ju inte helt orimligt med en ny träff i Juni så...

• parisförlovad

Jag kommer oxå gärna!! Vi gifter oss i höst. Ska bli så skönt att prata av sig med någon i samma situation!!!

• Mrs Robert

Jaha, då närmar det sig fö våran träff! Hoppas att alla kommer, och har med sig massor med ideer och annat skoj... (längtar...)

• *Miranda*

Jag hade jätte gärna velat komma och jag hade ställt in mig på det. Men så gick sambons far bort och just den 14:e är det begravning.

Men det kommer kanske flera tåg.
    Ha det så trevligt o Glad Påsk på er allesamman!

• JeSikka

Röda rummet på hamncaféet är nu bokat - så det kommer inte bli några problem med sittplatser imorgon vid fyra...

• Mrs Robert

Vad skoj det ska bli! Vilka kommer imorgon?

• Piggelina

Jag kommer i alla fall! Ska bli jättekul att träffas!

• JeSikka

Självklart kommer jag - och jag tar med mig diverse ihopsamlat material dessutom...

• bimbim

Åhh.. jag ville så gärna komma men jag måste nog sitta och skriva PM hela dagen. Hoppas ni får det bra!

• JeSikka

Jag räknar med att vi kommer bli sittande iaf till fem så om det är någon som blir sen så...

• JeSikka

Fem räckte inte - halv sex tvingades vi bryta upp - nästa gång ska vi se till att ha mer tid tror jag.... Mycket kul att höra vad folk planerat för skoj!

• parisförlovad

Det låter bra med lite mer tid, jag skulle kunna suttit hela kvällen! Samtalsämnena tar aldrig slut...!

När blir nästa?!

• JeSikka

Finns i ny tråd - Örebroträff 28/4

Svar på tråden BT-träff i Örebro