BT-träff i Örebro
Vi är en hel hög med folk intresserade här i Örebro. Jag är fräck och kör igång hårt med ett konkret förslag med både tid och plats.
Onsdagen den 14 april
Hamncaféet
kl. 16
Vi är en hel hög med folk intresserade här i Örebro. Jag är fräck och kör igång hårt med ett konkret förslag med både tid och plats.
Onsdagen den 14 april
Hamncaféet
kl. 16
Hej på er.
Kan man komma fast jag gifte mig den 6 mars i år. Jag kanske kan hjälpa er lite om det är någon som vill veta något.
Kram Annkie
Självklart! Folk som redan gift sig har massor att tillföra till oss andra i råd och tips!
Hallå! Fick bara ett infall....14/4 är jag på bröllopsresa men kanske den 19-20 juni skulle funka för träff så småningom? Då är jag i örebro på fotbollscup...
Det låter ju inte helt orimligt med en ny träff i Juni så...
Jag kommer oxå gärna!! Vi gifter oss i höst. Ska bli så skönt att prata av sig med någon i samma situation!!!
Flyttar upp...
Jaha, då närmar det sig fö våran träff! Hoppas att alla kommer, och har med sig massor med ideer och annat skoj... (längtar...)
Jag hade jätte gärna velat komma och jag hade ställt in mig på det. Men så gick sambons far bort och just den 14:e är det begravning.
Men det kommer kanske flera tåg.
Ha det så trevligt o Glad Påsk på er allesamman!
Röda rummet på hamncaféet är nu bokat - så det kommer inte bli några problem med sittplatser imorgon vid fyra...
Vad skoj det ska bli! Vilka kommer imorgon?
Jag kommer i alla fall! Ska bli jättekul att träffas!
Självklart kommer jag - och jag tar med mig diverse ihopsamlat material dessutom...
Åhh.. jag ville så gärna komma men jag måste nog sitta och skriva PM hela dagen. Hoppas ni får det bra!
Jag räknar med att vi kommer bli sittande iaf till fem så om det är någon som blir sen så...
Fem räckte inte - halv sex tvingades vi bryta upp - nästa gång ska vi se till att ha mer tid tror jag.... Mycket kul att höra vad folk planerat för skoj!
Det låter bra med lite mer tid, jag skulle kunna suttit hela kvällen! Samtalsämnena tar aldrig slut...!
När blir nästa?!
Finns i ny tråd - Örebroträff 28/4