• MeLyAnA

Fler roliga TEST!

Gör som l i s a och tipsar om test ;)

www.thespark.com/
    (testen är längst ner på sidan till höger)

jag var:

41% bitch

i gender testet var jag tydligen en man (!)

i ok cupid var jag "The Window Shopper"

sen tröttnade jag...

det finns fler test på www.emode.com för er som gillar sånthär.

• Svar på tråden Fler roliga TEST!
  • Blåvit 12/6-04

18% bitch. Men så förstod jag inte alla frågorna heller... :)

• MeLyAnA

usch, drog mig lite för att göra dödstestet fast att det inte är sant. Jag ska tydligen dö den 2 juni när jag är 61 år pga av cancer eller självmord (!)

Dessutom ska jag ha sex med en person till, som jag dessutom ska vara kär i. Det tänker jag minsann inte ha :)

54% pure

enligt pregnancy testet ska jag tydligen vara gravid. Jag ska få 4 barn och det första ska vara en flicka.

• annikandy

men hallå jag fick 67% så hemsk e jag väl inte

• BettyBoop

Personlighet: Accountant (Submessiv Introvert Concrete Thinker) låter trist men mina anhöriga tycker om mig iaf ;)

Sex-test: Ska ha sex med tre personer till (men det vill jag ju inte :))

Döds-test: Ska dö 24 Augusti 2055 74 år gammal, mest troligen av cancer.

Bitch-test: 41% bitch...trodde att det skulle vara högre :)

vilken rolig sida! Tack för den MeLyAnA

• Piglet

"Like just 3% of the population you are a PROBER (DICF)--curious, passionate, driven, and probing. You're the kind of person who can't leave well enough alone. You have a very strong personality and a sense of adventure. And you'd rather go out and experience things for yourself than take someone else's word for it. Some people probably think you're a maniac.

People have a hard time believing you're an intelligent person. Perhaps there's a reason for this? Time will tell."

Jaha jaa... det fick ju inte mig att framstå som särskilt charmig...

/Piglet - som BARA vara 36% bitch iaf!!!

• Lucasina

Yaiks!
    Jag kommer att dö den 23 Maj 2053 troligtvis i cancer!
    Är 29 ? bitch och kommer att ha sex med 8 personer."And you will actually love 1 of them!" Är endast 29 % sexig (absolut mera nog om man frågar min blivande man, hoppas jag iallafall på!! )

"Based on your answers, there's a good change that someone your know secretly wants you"

• Lucasina

29 ? bitch!! Menar naturligtvis 29 % bitch *hihi*

• ProudWoman

Piglet : jag var också PROBER! Då är vi två ovanliga, däremot är jag 46% bitch

• Guldfisken

Okej lite information om mig.
    Jag är 39 % bitch. Helt okej, trodde jag var lite bitchigare.

Jag kommer dö den 21 februari 2065 och kommer då vara 83 år gammal. Den troligaste dödsorsaken är cancer.

Sist men inte minst, jag gjorde testet ingen av er andra vågat göra. Tyvärr...
    ... jag är 59 % slut. :)

• ProudWoman

Guldfisken: jag vågade 61% slut

• Guldfisken

Okej, FluffigtFår, en till modig. :)

Då kanske inte mina 59 % var så illa då.

Fast med tanke på att jag är sambo och kommer att ha sex med ytterligare 27 personer, varav två av dem jag kommer att älska, kanske det ligger något i det. :)

• ProudWoman

Guldfisken: jag är också sambo, och ska tydligen ha sex med 9 st till, 2 kommer jag älska

Svar på tråden Fler roliga TEST!