• Bröllopstokiig

    Håruppsättning & sminkning på CAPA i Lund

    Jag har funderat på att låta CAPA sätta upp mitt hår till bröllopet. Är det någon som fått sitt hår gjort där? Blev det bra? Finns det någon annan frisör i Lund som är duktig på håruppsättningar och smink?

  • Svar på tråden Håruppsättning & sminkning på CAPA i Lund
  • Bröllopstokiig

    En kompis till mig fick sitt hår + smink, och även sin tärnas hår och smink gjort där (sommaren 2000). Det blev väldigt bra. Själv har jag inte riktigt bestämt mig ännu för var jag ska låta göra det, hade tänkt att ta ledigt en dag nästa vecka för att hinna en runda på stan och kolla in lite olika ställen... CAPA blir säkert jättebra, men jag vet att min kompis för 2 år sedan betalade 2500 för rubbet, kanske lite i mesta laget.

    Hur som helst - lycka till, och berätta gärna hur du gör. När gifter ni er?

    //Smillis

  • Bröllopstokiig

    Smillis,
    tack för ditt svar! Det känns alltid tryggare att gå till en frisör man vet något om. Jag ska gifta mig 18/5. Jag har haft jättesvårt att hitta en bra frisör i Lund, så om du hittar någon när du letar får du gärna berätta!

    Helen

  • Bröllopstokiig

    Dessa namn har jag samlat ihop fran tidigare inlägg:
    * Sanne pa Ryderssalongen pa Grönegatan
    * Linda pa salong HÄR
    * Successe - 046-211 91 16
    * Skult - 046-13 33 15, 046-18 18 7
    * Diva Hair Point - 046-13 02 03
    * Ego (Clemenstorget)

    Hoppas detta kan vara till nagon hjälp. Har tyvärr aldrig varit där själv och vet inte heller hur mycket de tar. Skulle vara kul att höra vad du far reda pa.

    Lycka till!

  • Bröllopstokiig

    Oups! Rybergssalong ska det visst vara och inte Ryders.

  • Bröllopstokiig

    Jag letar också efter en frisör i Lund, gärna ngn som kan göra make-up också. Är det ngn som har positiv erfarenhet av bruduppsättning av ngn i Lund??
    Kan tyvärr inte gå runt och kolla eftersom vi bor i Sthlm Nu, så det är lite knivigt!

    //Dockan

  • Bröllopstokiig

    Diva brukade vara suverant bra mellan 1993 och 1998 nar jag bodde i Lund. Eva hette hon dar och hon gjorde superfina uppsattningar till baler. Vet inget om priser dock.

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Håruppsättning & sminkning på CAPA i Lund