• Sjöjungfrun

    Någon som tror på medium/spåtanter ?

    Har bara gått till en spåtant för 6 år sedan, men tror faktiskt på sånt här.
    Hon berättade saker, sen frågade hon om det stämde.
    Hon har inte kunnat kolla upp mig innan vem jag var.
    Vissa saker hon sade har jag inte kunnat påverka själv via mina val här i livet.

    Funderar nu på att gå till ett medium.
    En arbetskamrat har gått till samma kvinna i över 2 år nu, och hon har sagt att hon aldrig kommer sluta att gå dit så länge kvinnan jobbar som medium.

    Någon mer än jag som tror på sånt här?
    Nu tror jag inte på allt, har ju sett pinsamma avslöjande i TV, där sk medium gjort bort sig totalt.
    Men att dom kan veta så mycket om en och ens anhöriga oavsett om dom lever eller gått bort.
    Jag skulle vilja få kontakt med någon av mina anhöriga som gått bort, vilja veta hur det är "där"...tror på ett liv efter detta.

  • Svar på tråden Någon som tror på medium/spåtanter ?
  • E_K

    Jag tänkte boka där frances hade spått sig men jag vill först veta om det är värt det...

  • Frances

    Hejsan :)

    Jag hör att ni är nyfikna, och det borde ni vara. Innan jag gjorde detta trodde jag det var absolut rätt, nu vet jag inte riktigt :) Eftersom det som nu skulle hända antagligen även skulle hända oavsett om jag gick och spådde mig eller inte.

    jag gjorde detta främst för att jag är så extremt kluven när det gäller vilken utbildning jag ska välja på universitetet, det är ju ens framtid det handlar om, och jag har ingen ANING om vad jag vill 'bli', inte ens LITE! Som de flesta är. Jag vet bara att jag vill studera kinesiska för att det kan vara bra (vill resa i jobbet osv i framtiden, mina föräldrar är från Taiwan och jag kan tala flytande redan).