• cmfs

Finn Inn i Lind

Hej!
    Ar dar nagon som har haft brollop eller varit pa ett brollop som har haft festen pa Finn Inn i Lund? Vad tyckte ni i sa fall om det?

• Svar på tråden Finn Inn i Lind
  • cmfs

Jag menade sjalvklart Lund i rubriken....

• charmtroll

Vi gifter oss den 17 april och ska ha vår fest på Finn Inn. Vi ska ha deras italienska buffé som tydligen ska vara vida känd... När ska ni gifta er?

• cmfs

Vi ska gifta oss nasta ar men jag haller pa att leta efter ett stalle att ha festen. Jag letar efter stalle som kan ta 150 personer och Finn Inn kunde det. Men jag har aldrig hort talas om dem, sa jag vet itne hur deras mat ar, och hur stallet ser ut. Har du varit och kollat pa det? HUr sag det ut?

• charmtroll

Vi kommer att vara 60 personer och vi gillar lokalen, den är supermysig! Personalen är proffsig och maten ska det vara hög klass på.
    Kan ju maila dig (bilder mm)när vi haft festen vilket är om fem (!) veckor!! helenp_21@yahoo.com

• cmfs

Ja det hade jag verkligen uppskattat! Vad trevligt av dig att erbjuda! Min e-mail ar: cmfs@bellsouth.net

Tack sa mkt! Och Lycka till pa Brollopet, kan du fatta att det bara ar fem veckor kvar?!

• ChristiansBrud

Tycker att Finn Inn är ett jättebra ställe, har inte varit där på bröllop dock. Om ni ska gifta er i Skåne såg jag någon som tipsade om detta stället:
    www.fladiematvingard.com/
    Tyckte att det verkade mysigt.

• cmfs

Tack sa mycket om tipset pa Fladie mat & vin gard! det ser jatte fint ut!

Jag la marke till att det var Christians brud, Hur gick det pa skottdagen?

• ChristiansBrud

cmfs: det gick jättebra
    Just nu vill jag bara planera bröllop, men det är lite tidigt, framför allt ekonomiskt. Vi pluggar båda två, men Christian är klar till vintern. Kanske om två år eller så...
    Förhoppningsvis har du en kul tid framöver att planera bröllop nu. Är det många från USA som kommer?

• cmfs

Det kommer inte bli sa manga fran USA som kommer, mest brudgummens familj. Nastan alla vara kompisar har flyttat hem till Europa, och dem hoppas vi att dem kommer!!

Ja det ar ju ratt mkt planerande som ar pa gang. Aven att brollopet inte ar planerat forran till nasta ar! Men det ar sa roligt att planera och det ar framfor allt bra att vara ute i god tid, det har jag markt!!

• ChristiansBrud

lycka till med planeringen och bröllopet.

• LinaB

Antar att detta blir årets trådlyft, men är det någon som har gift sig på Finn Inn under det senaste året eller så?
    Vad tyckte ni om det i så fall? 

Svar på tråden Finn Inn i Lind