• Kasse

Blommor på en fredag!!

Måste bara berätta... jag fick en jättefin blombukett levererad till mitt jobb idag. Den var från min sambo. Han skickade den bara för att han vet att denna vecka har varit jättejobbig och han ville muntra upp mig! Gissa om han får hem en glad flickvän idag!!!

Trevlig helg till er alla!

• Svar på tråden Blommor på en fredag!!
  • Texas

Vad roligt! Vilken snäll och omtänksam sambo du har.

• Ei saa peitää

Va gulligt av honom!

• l i s a

Hehe! Samma här! Fick också en bukett levererad till mitt kontor idag för att min vecka har varit jobbig! Rosa rosor och vita tulpaner :) Fast jag fick min levererad personligen av honom... Blomsterbudet hade tydligen vägrat komma till mitt arbete eftersom de sa att de inte skulle hitta... Han kom själv med blommor i stället och ställde in på mitt rum medan jag var och undervisade :D Trevlig överraskning en fredag! Eller hur Kasse!

• Alexia

Fick en jättefin kalender i läder av min sambo idag som jag skulle skriva upp jobbgrejor. Annars tog jag lösa lappar o skrev viktiga saker på o sedan blev av med! Jag trodde han skulle vara negativ till att jag börjar på ett jobb som tar mycket av min tid, dvs vi träffas inte alls lika mycket... Men istället uppmuntrar han mig. Så underbar!

• ChristiansBrud

vad det låter underbart, själv får jag inte blommor så ofta. Men han är romantisk på andra sätt :)

• hybris

Så himla underbart! Vad roligt för dig! Har tyvärr en sambo som inte fattar det där... Får present när man fylle o så, praktiskta saker, men har aldrig fått en blomma...

• New York brud

fick blommor av min man idag nar han kom hem tidigt fran sitt jobb. Min gulleplutt

Svar på tråden Blommor på en fredag!!