• Tomtebomamma

Hur många är vi i Umeå med bröllop i sommar -04?

Jag har ganska nyss börjat planera för vårt bröllop och undrar om det finns några fler här i Umeå som, liksom jag, sitter och funderar, läser inlägg och förslag, och klurar på hur vårt bröllop ska bli.

Vi gifter oss den 14/8 efter 6,5 år tillsammans.//

• Svar på tråden Hur många är vi i Umeå med bröllop i sommar -04?
  • Finta

Tomtebomamma

Kul med fler Ume tjejer. Jag är dock nyligen gift (3/1-04) men ett tips är att lägga inlägget under Umeå så kommer nog fler att se detta!

Lycka till!

• fru törnrosa

Vi kommer ifrån trakterna runt Umeå, vart vill jag inte säga ännu, för det är inte officiellt bland våra närmaste ens.

• Helvina

Här är en till! Vi gifter oss antingen 31 juli eller 14 aug, hänger lite på kyrka och lokal just nu!
    Ja, det är verkligen mycket att fundera på! Vet nästan inte var jag ska börja..

• Ms Mary K

Hej hopp!
    Vi kommer att gifta oss den 10 juli i Tavelsjö! :)

• fru törnrosa

Hej Helvina!
    Dej har jag inte sett här tidigare.
    har du/ni hunnit lång i planeringen?

• Jenny28

hej!
    jag ska oxå gifta mig i umeå i sommar! 10 juli i Backen kyrkan.

kul att vi är ett litet gäng umebrudar!

• FOX

Hej!

Jag gifter mig oxå 10-e juli, men det blir inte här i Umaå utan i min hemstad. Vi har planerat bröllopet sedan början på juni 2003.

Hälsn. Fox!

• Helvina

Usch, fråga mig inte! :)
    Vi har nästan inget helt klart ännu. Får inte det att stämma riktigt med kyrka och festlokal. 14 aug finns det säkert (Strömbäck + Stöcke bygdegård), men tanken var att vi skulle gifta oss 31 juli och då är den lokalen bokad. Jag har tänkt jobba vidare på en annan lokal istället. Förslag mottages tacksamt!
    Vi har för övrigt också varit tillsammans ca 6,5 år när det bär till! ;)
    Kläder har vi, det sydde vi upp i Thailand -99. Catering har jag tittat på, men inte bestämt. Ring har jag också sneglat på.. Sedan spånar jag mest, funderar på inbjudningkort, färger, etc. Det är ju inte lite man ska tänka på direkt..

Kram!

• FOX

Hej!

Vi har kommit långt, tror jag!

Vi har bokat kyrka, festlokal,musiker, hotellrum och bröllopsresa.

Värdpar , toastmadame, tärnor, marsalk etc. är utsedda. Inbjudningskorten är i princip färdiga. Jag har precis köp tyg till klänningen och ska till sömmerskan på lördag. Ringen är oxå utsedd, men ej beställd ännu.

Vi har valt musik till kyrkan och börjat fundera på festprogrammen. Jag har valt brudbukett och i princip bestämt menyn för middagen.

Anledningen till att såmycket är färdigt är nog att vi ska gifta oss i Boden och därför måste planera långt i förväg. Detta var inte avsett för att stressa er andra! Ta det bara lugnt, det ordnar sig!

Kramar Fox!!!!

Svar på tråden Hur många är vi i Umeå med bröllop i sommar -04?