• pippilott

Test för könssjukdomar?

Aaargghhh, jag behöver gå och testa mig för könssjukdomar. Det är irriterat och obalanserat där nere om ni förstår vad jag menar. Mannen jag träffar säger att han inte känner till om han har något och jag vet att jag har varit helt frisk. Urghhh, jag måste gå och testa mig för att snarast kunna lita på den här mannen igen. Är det någon som vet vart i Stockholm som man snabbt kan få tid till test?

• Svar på tråden Test för könssjukdomar?
  • ninonica

Tro inte det värsta innan du har testat dig... Det behöver inte alls vara en könssjukdom. Jag har själv fått slidkatarr två gånger, i början av förhållanden. Just för att man då är lite mer aktiv än vad man kanske varit på ett tag. Det kanske är det du har fått...

• Gun

Det kanske inte vore en dum idé om han också testade sig? Även om du inte har nåt nu så kan han ju "dela med sig" senare i förhållandet.

• Nyfiken gul , nu fru

Gå och testa er BÅDA två!! Det brukar alltid finnas "öppen mottagning" minst en gång i veckan hos Mödravården där du bor.
    De kan utföra de tester som behövs och kan i värsta fall remittera dig vidare till vanlig läkare om det behövs.

Svar på tråden Test för könssjukdomar?