• Lolita 38

vill bara säga att dett är sant

Hej igen

Vill bara tala om för er att detta är sant men jag har ingenstans att ta vägen för jag försöker få en lägenhet men det är hopplöst jag ringer varje dag tilloch med till socialen så därför måste jag stanna kvar i detta förhållande och lida.Utåtsett är han trevlig och charmig alla människor tycker han är underbar men dom vet inte hur det är att leva med honom.Han är polis och därför träffar han muycket folk och han är väldigt populär bland sina kolleger.Jag berättade en gång för hans kollega hur han var men han trödde inte på mig för en sån charmig kille som kan få alla kvinnor kan inte vara så sa han så vem skall då tro på mig.Var finns en kvinnojour?Jag bor i SKÅNE.Allt jag har skrivit är sant och jag är tacksam för svaren för det har hjälpt mig att ta detta steg jag nu föröker ta.TACK

• Svar på tråden vill bara säga att dett är sant
  • MacGyver

Skåne län

A = Har anställd personal
    B = Kan erbjuda akut boende

Helsingborg
    Helsingborgs kvinno- och tjejjour
    Thure Röings gata 4, 252 25 Helsingborg.

Jourtel kvinnojouren: 042-18 15 10,
    042-18 46 87
    Fax: 042-12 27 72, A, B
    Kvinnojourens hemsida.
    E-post: helsingborgs.kvinnojour@telia.com

Jourtel tjejjouren: 042-18 06 40

Kristianstad
    Föreningen KOBRA - Kvinnor Om Barns Rättssäkerhet och Ansvar
    Box 201, 291 23 Kristianstad.
    Tel: 044-23 83 83.
    E-post: info@foreningenkobra.com
    KOBRA:s hemsida

Lund
    Tjejjouren i Lund
    C/o Hemgården, Kiliansgatan 11, 223 50 Lund
    Jourtelefon: 020-510 150
    E-post: tjejjourenilund@hotmail.com

Malmö
    Tjejjouren i Malmö
    Box 7530, 200 42 Malmö
    Jourtel: 020-510 150
    E-post: tjejjourenimalmo@hotmail.com

Terrafem i Malmö
    Box 17 175, 200 10 Malmö. A, B.
    Tel kansliet: 040 - 23 01 06.
    Fax: 040-23 00 41.
    Nationell jourtelefon: 020 - 52 10 10.
    (Må-fre 10-12 och 18-21).
    E-post: malmo@terrafem.org

Terrafems postgiro: 404 05 88 - 8

Kom dig ur!!

• Maica

Vill bara skicka ett stort lass styrka!
    Ge inte upp!!
    /Maica

• nina.t

Flytta vart som helst, bara du kommer från honom! Dina barn kommer börja hata dig annars. Du har ju hittills valt honom framför dem. (enl. mig kommer barnen alltid först.)

• hea

Lycka till och stor kram!Jag lovar att det blir bättre i framtiden!

• Sydneybruden

Aven om inte hans kollega trodde pa dig betyder det inte att ingen annan kommer att tro pa dig.
    Poliser brukar ha en valdigt tat gemenskap, och skydda varandra, ok. Men om du pratar med tex en kvinnojour kommer det att lata helt annorlunda, jag lovar dig!

Har du ingen vaninna eller familjemedlem du kan bo hos tills vidare, sa du atminstone kommer bort fran honom?

• Sydneybruden

Laste just igenom mitt meddelande och tankte att 'tummen ner' kanske kan missforstas. Den var alltsa menad till kollegan som inte trodde pa dig, *inte* till dig!

Du ar stark och du fortjanar respekt Lolita! Du klarar det har. Skickar en kram och hoppas den varmer.

• Modesty-Clara

Usch! Läste inte detta inlägg innan jag gjorde ett inlägg i ditt andra inlägg...

Hoppas det löser sig för dig! Var stark!

kram!

• Mrs Brady 2 B

Skickar en jättekram till dig och hoppas att det löser sg för dig och dina barn snart!!
    Ge inte upp,fortsätt att prata med dom på soc t.ex. Dom måste kunna hjälpa dig!!

• SelmaC

Hej tjejen! Ge inte upp, bor själv i Malmö och det finns alltid lgh som man kan hyr i andra hand som jag kan hjälpa dig med, men kan du inte bo hos några kompisar?

Tveka inte att höra av dig till mig...

Kram,

Svar på tråden vill bara säga att dett är sant