• Snart gift kille

Vad tänder ni på??

Fick låna sambons nick då jag glömt mitt lösen..

Tjejer-vad tänder ni på?? Vill överraska min kille med sexiga lekar å vill ha lite tips...

• Svar på tråden Vad tänder ni på??
  • Gördis

Göra ett nytt nick, kanske?

• Bellis

Om du nu är en tjej som glömt ditt eget nick, lånar killens nick - och sedan frågar oss TJEJJER om vad vi tänder på, då är du väl ändå liiiiite fel ute??? Eftersom du vill överraska killen din? Då borde du kanske frågat killarna istället?

• Snart gift kille

för att få ett nytt nick så måste jag ha en annan mailadr, har jag inte just nu..

Ville ha tips å ideér för att testa nya saker i bingen.. killar får så klart komma med tips åxå...

• jennyli

varför kan du inte fråga oss som kille??? Vi fattar alla att du inte är en tjej

• Snart gift kille

Så låg är jag inte så jag inte kan fråga er som kille om jag varit det... men d är ok.. trodde detta var ett forum för en massa frågor å misstror ni mig så är d upp till er... ha en trevlig kväll...

• Blivade Pyrets pappa

Jag är kille.. Vem tänder på vad??

• fröken Ur

Fast jag håller med Bellis - om du nu är tjej och vill överraska din kille, varför i allsin dar frågar du _tjejer_ vad de tänder på?

• Fru Kirta

Man kanske kan fundera på hur man skriver konsekvent innan man skriver nåt alls :D

• Fru Kirta

Man kanske kan fundera på hur man skriver konsekvent innan man skriver nåt alls :D

• Electric Lady

Jag tänder jättemycket på snuskisar som ljuger på BT för att få höra saker om andras sexpreferenser. Helt klart!

• CyberPet

Köp en jättedildo som är minst 10 cm längre än hans egen snopp så ska du se vad glad han blir..... NOT!

Petra

• Miss D

Hahahahahaha, Blivande Pyrets Pappa, du é juh kul! ;)

• VeraWang

Om du nu har glömt ditt lösenord: klicka på "Hämta lösenord" i vänstra marginalen vetja! För din egen email-adress måste du väl ändå komma ihåg?? ;)

När du har fixat det kan du väl komma tillbaka hit och bevisa din oskuld, OK?

• Mickes isprinsessa

jag tror du har hamnat lite fel....snygg försök :)...men det funkar inte här!!!

Svar på tråden Vad tänder ni på??