• lovelylocks

    Present till en speciell kille...

    Vad ska man ge till en kille som man varit bara varit tillsammans med något år? Han är 19 så klocka, strumpor dylikt känns lite tråkigt...
    Vill överraska honom med nåt fint så han känner sig speciell!?

  • Svar på tråden Present till en speciell kille...
  • lovelylocks

    Oo..den här skulle visst vara under presenter. :)

  • goteborgemma

    Satt med samma present-problematik vid midsommar...hade panik och slutade med att jag googlade och köpte ett presentkort på saker att hitta på och njuta av åt oss båda två. FInns en hel del hemsidor som erbjuder halva pris på restaurganger, saker och upplevelser & det fungerar riktigt bra!  Hittade en ny sida igår faktiskt som verkar ha lite mer unika saker www.collectiveshopping.se . Kanske inte kan garantera att du hittar ngt men värt att ta en titt :)

  • Vichy

    Jag gav min blivade ett halsband för några år sen...  I början av vårt förhållande (innan vi sa älsklign till varann) kallade vi varandra för min (litet skämt och referens till fiskmåsarna i hitta nemo, och förkortning av min sötis och min finis).. Så jag gav honom ett halsband där det stod MIN <3! (lite corny, men speciellt för oss, han har dock inte på sig den så ofta Flört)

    Nu senast gav jag honom ett porträtt på oss som jag beställde av en kompis...

    Det är väl det mest romantiska presenterna jag gett (och vi har varit ett par i snart 3 år). Annars har han bara fått kalsonger, strumpor, tröja, choklad och en kökssax (det har ju varit det han önskat sig Flört

  • Lakinna

    Vichy: vi hade nästan samma sak, fast med "din" (skrev tex under kort till varandra med "din) och nu när det inte får plats att skriva så mycket i min vigselring så har jag valt att skriva "din" i den tycker det känns mysigt och min blivande vet inte vad jag skrivit utan får se det när vi hämtar ringen

  • Vichy
    Lakinna skrev 2013-07-13 00:55:38 följande:
    Vichy: vi hade nästan samma sak, fast med "din" (skrev tex under kort till varandra med "din) och nu när det inte får plats att skriva så mycket i min vigselring så har jag valt att skriva "din" i den tycker det känns mysigt och min blivande vet inte vad jag skrivit utan får se det när vi hämtar ringen
    Jag visste att vi var fler corny-människor i världen!!! Flört 
Svar på tråden Present till en speciell kille...