• Prästkrage

BT-träff i Jönköping den 23 nov!

Ok tjejer! Ska vi försöka med en ny träff på söndag också eftersom vi bara blev 2 st sist (vi hade tyvärr hunnit gå när Pallas väl kom).

Eller ska vi ta det efter lön? Mig spelar det ingen roll, jag har pengar så jag klarar en fika till innan lön ;)

Säg vad ni tycker!

• Svar på tråden BT-träff i Jönköping den 23 nov!
  • Prästkrage

Visst Mrs Brady...igen, hehehe ;)

15.55 eller?

• nosslin

Jag kommer oxå gärna igen! Kan behöva lite stöd och sista råd inför helgen efter. Vi ses vid Claras kl 16. Jag kan gå dit lite tidigare och ta plats åt oss.

Vad kul!

• Mrs Brady 2 B

*skäms* jo...Tack!!

• Pallas Athena

Jag går nog också gärna direkt till caféet, om det inte gör något Mrs Brady 2 B och Prästkrage?
    Det känns bra att kunna ha bilen i närheten liksom.. Jag vet faktiskt inte riktigt varför, för det är inte så att jag tror ni är farliga eller att jag på något sätt kommer behöva fly, utan det är nog pga min rastlöshet och min "opålitliga" karl som ofta blir inkallad att göra saker bums.. (och därmed tvingar mig att anpassa mig) :)

• nosslin

Mrs Brady 2 B, tänk inte mer på det nu, nu ska vi ju träffas igen och det ska bli kul. Jag och prästkrage hade det jättetrevligt senast så det gör jag gärna om!

Prästkrage! Tack för senast i alla fall. Tur att du kom! Vi ses ju snart igen nu då.

• Prästkrage

Jaaaaa, vad roligt att alla kommer!!!

Jag kommer och möter dig Mrs Brady, jag står vid pressbyrån med bröllopstidningarna i högsta hugg (funkade bra med Nosslin) ;)

Nosslin - Trodde inte du hade tid att komma med så kort tid kvar...tack själv för senast!

Krama lilleman från mig, han var för söt ;)

• Mrs Brady 2 B

Prästkrage - Ok...då ser jag vem du är!!

Det ska verkligen bli kul.Min syster kommer ev. att hälsa på så hon kommer nog också...beror på hur länge hon stannar!!

• Pallas Athena

Ni glömmer väl inte imorgon?? Jag höll nästan på att göra det..! :)

• Mrs Brady 2 B

Nepp! Jag är lite snuvig men jag kommer!!

• Prästkrage

Näääää, ni får inte glömma!!! *pust*

Mosslin - jag ska på kalas på rosenlund före träffen så om du vill ha skjuts så får du säga till!

Hoppas, hoppas, hoppas att vi ses allihop imorgon ;)

• nosslin

Tro det eller ej men min blivande make har fått influensan! Har hög feber, ont i hela kroppen och i alla leder och han har även ont i halsen. Han är inte alls pigg. Jag hoppas verkligen att han piggar på sig, det är ju bara en vecka kvar till dagen D. Jag hoppas ju också att jag slipper den förståss eller att jag får den illa kvickt nu så man hinner piggna till. Jag ska verkligen försöka komma i morgon, hoppas jag kan fixa barnvakt. Jag ska träffa mina föräldrar nu ikväll så får vi se vad de säger.

Prästkrage! Jag åker gärna med dig om jag får. Jag hoppas verkligen att jag kan gå. Vi kan väl försöka höra av oss i morgon. Har ni kvar samma tfn-nummer som står i tfn-katalogen? I så fall så ringar jag dig i morgon fm.

• Prästkrage

Japp, det har vi! Ring i vilket fall som helst så jag vet om du ska med eller inte. Vi åker på kalaset vid 14.30 så försök ringa innan 14 i så fall.

Pyssla om honom ordentligt nu så han kryar på sig ;)

• nosslin

Prästkrage! Jag tar egen bil, måste lämna lilleman till mina föräldrar ! Vi ses på Claras vid 16-tiden. Jag försöker ringa dig men det är upptaget, försöker igen om du inte skulle se detta!

Vi ses!

• Prästkrage

Ok, Nosslin!

Jag höll nästan på att få backa ur...hmmm, vi var på bröllopsfest igår och det blev lite för mycket att dricka :)

Men det ska nog inte vara några problem att köra så pass sent...fast lite orolig är jag nog men jag oroar mig alltid för mycket ;)

Men jag har bestämt mig för att komma i alla fall. Fast kalaset får vi strunta i för min m2b ligger och kräks :)

Alla kommer väl nu????

• Mrs Brady 2 B

Japp!! Jag kliver på bussen 14.55!
    Vi ses!

Svar på tråden BT-träff i Jönköping den 23 nov!