BT-träff i Gävle?
Hejsan hoppsan!
Vi siktar på att slå till i juli 2004. Jag tycker det skulle vara roligt med en träff här i Gävle! Är det ingen här som är intresserad och ska gifta sig?!?
Hejsan hoppsan!
Vi siktar på att slå till i juli 2004. Jag tycker det skulle vara roligt med en träff här i Gävle! Är det ingen här som är intresserad och ska gifta sig?!?
Hej på er!
Här är en till Gävlebo som gifter sig i juli! Vi ska visserligen gifta oss i Leksand men vi bor i Gävle så det kunde vara kul att va med på er BT-träff ändå?
Jamen självklart får du hänga på!
Ska vi bestämma ett datum snart?
För mig passar det också bra någon gång efter nyår. Jag tar examen nu till jul så det är rätt fullt upp just nu. Åker till Leksand över jul och vet inte riktigt när jag är tillbaks, men efter nyår borde gå bra för min del.
Hej alla tjejer som vill vara med på BT-träff!
Förslag:
TISDAGEN DEN 27 JANUARI 2004 KL. 19.00
var ska vi ses? Någon - förslag?
Anna
Ja det datumet passar mig (än så länge). Jag tycker om rökfria caféer så gärna Coffeehouse by George. Men det går bra med andra caféer också.
Hoho? Det verkar helt dött här... Hur många blir vi på träffen egentligen??
Coffee House by George låter bra tycker jag. Datumet blir också bra. Det ska bli spännande och kul.
Då är vi i alla fall två stycken!
Hej tjejer!
Ledsen att jag inte hört av mig men pluggande hela december inför en tenta i december och sedan dess varit på vift över jul och nyår - nu är jag tillbaka!
Det verkar som om vi blir tre stycken; Miami och fru Lisa och jag - det kan väl vara lagom med tre stycken? Ja, det är ju inte så många fler intresserade, verkar det som ... Vi ses snart!
Hej tjejer!!
Jag ska också gifta mig i sommar... Vad kul att ni har tänkt träffas! Får man hänga på? Vore kul att utbyta lite idéer och planer!
/Karin
Självklart får du hänga på! Den tid som gäller är alltså
TISDAGEN DEN 27 JANUARI KL. 19.00
Vi ses!
Ska vi träffas vid ingången till Filmstaden kl. 19? Vad tycker ni om det? Ni kommer väldigt lätt känna igen mig för jag har en mössa som det står kent på. *kommer nog att känna mig iakttagen en tid framöver nu* :)
Vad roligt det ska bli! Ja, vi kan träffas utanför Filmstadens igång. Hur många är vi nu?
- Miami
- NN+KE
- Fru Lisa
- å jag
Det kan väl bli alldeles lagom! Ser fram emot morgondagen!
Tjoho alla blivande brudar!
Jag glömde nämna CABE igår - kommer du? Det var länge sedan du var på gång här!