• Manny

    Är det här respektlöst beteende?

    Jag har märkt att min sambo börjat kolla mer och mer på andra män. Hon var så i början när vi blev tillsammans men sen slutade hon när vi flyttade ihop.

    När vi går i affärer så tittar hon ofta på andra män som ser lite bättre ut. Hon ler med hela ansiktet och kan heja även om det inte är någon som hon känner. Hon kan låta väldigt gullig när hon hejar.

    Jag tycker hennes beteende är konstigt och värre än i början av relationen.

    Jag minns att vi i början av relationen konstaterade skämtande att många män trodde att hon flirtade med dem. Nu tycker jag inte det är lika roligt längre.

    Vad tycker ni och vad bör jag göra? 

  • Svar på tråden Är det här respektlöst beteende?
  • Msblue1215

    Har du sagt till henne att du inte tycker att det är ok? Men sen är det en sak att titta o en annan sak att vara otrogen

  • Manny
    Msblue1215 skrev 2023-11-02 00:51:35 följande:

    Har du sagt till henne att du inte tycker att det är ok? Men sen är det en sak att titta o en annan sak att vara otrogen


    Jag har sagt det. Hon har blivit sur och förnekar att hon flirtar. Hon erkänner hon att hon inte beter sig som alla andra. Men att hon bara är sig själv och inte tänker ändra på sig.

    Sen har hon slutat i perioder för att börja igen. Oftast när jag påpekar det så kan hon sluta en stund.

    Titta är en sak. En annan sak att le, ge blickar och heja på främmande snygga män mitt framför mig. 
Svar på tråden Är det här respektlöst beteende?