• Mon 4 Oct 2021 17:45
    50088 visningar
    5 svar
    5
    50088

    Söker musiker till vigsel och mingel i Sthlm

    Hej,

    Vi söker någon/en duo som kan sjunga och spela gitarr på vårt bröllop den 20 Augusti nästa år. Bröllopet kommer vara i Västerljungs kyrka och festen på Bergs Gård som ligger 1 timmes bilväg från Stockholm.

    Vi söker någon/några som kan framföra 1-2 låtar i kyrkan och sen spela någon timme på minglet efteråt på eftermiddagen. Vi tänker oss genren svenska moderna låtar (typ Viktor Leksell, Maggio, Miriam Bryant m.f.), men vi kan tillsammans komma överens om vilka låtar vi kör så att det blir musik du är bekväm med att framföra och som vi gillar. Närmare detaljer och ersättning diskuterar vi gärna med intresserade musiker.

    Ps det finns även möjlighet för ett mindre gig på vår sons dop 20 November i centrala Stockholm, så får vi chans att träffas innan och höra din/er musik.

    Tveka inte att höra av dig om det låter intressant! Det här blir kul!

  • Svar på tråden Söker musiker till vigsel och mingel i Sthlm
  • Tue 7 Dec 2021 14:34
    #1

    Hejsan!!
    Jag kanske skulle kunna passa som musiker?
    Du kan ju gå in på min profil och titta vad jag skrivit, jag brukar ha med mig pianist eller gitarrist på vigsel och mingel, men ibland även lite mer festligt band, om det ska vara dans och lite mer livat!

    Hoppas dopet gick bra, synd att jag såg detta så sent, det hade varit kul att träffas redan den 20.e.

    Allt gott,
    Sara Alexandersson
    saralexandersson@gmail.com

  • Tue 7 Dec 2021 14:36
    #2

    den andra länken på när jag sjunger är när jag och en gitarrist sjunger en cover av Vincent med Don McLean. Vi två har spelat mycket låtar ihop, bland annat just Veronika Maggio faktiskt!! Jag gillar de artister du skrev Skrattande

  • Fri 10 Dec 2021 14:58
    #3

    Hej, jag använde mig av www.evenses.se/ för vårat bröllop! Dom har verkligen allting man behöver inför bröllopet; sjukt duktiga musiker, catering och dom kan tillochmed fixa en bröllopsplanerare! Rekomenderar varmt :)Hjärta

  • Mon 3 Jan 2022 00:52
    #4
  • Sun 24 Apr 2022 17:27
    #5
    Hej!

    Jag är frilansande vissångerska och arbetar runt omkring i Sverige och Norge främst. Titta gärna in på min hemsida och se om ni gillar min röst: www.elintherese.se

    Vänliga hälsningar
    /Elin
Svar på tråden Söker musiker till vigsel och mingel i Sthlm