• Äldre 23 Jun 22:35
    19814 visningar
    1 svar
    1
    19814

    Köpa lösa diamanter - tips och råd

    Hej! Funderar på att köpa bara diamanten via nätet, har kollat internetsidor från England, USA och Sverige. Alla erbjuder bättre priser på diamant än juveleraren gör. Vad har ni för erfarenheter? Jag har rätt bra på på de fyra Cna. Kollar bara diamanter med GIA certifikat, men kan man lita på dom och framför allt att det är rätt diamant till rätt certifikat? ???? Hur har ni andra gjort och tänkt?? Så himla tacksam för svar! Den här förlovningen är sjukt efterlängtad och nu vill jag bara ha min drömring ????

    Tack! Med vänlig hälsning, Karin

  • Svar på tråden Köpa lösa diamanter - tips och råd
  • Äldre 5 Jul 08:47
    #1

    Om du ska köpa diamantsmycken online så hade jag tipsat om Bluenile som levererar till Sverige. Tror faktiskt att det kan vara fraktfritt. Jag har god erfarenhet av dem. Men för bara diamanter så kanske det inte fungerar... Det finns ju jättefina förlovningsringar även via svenska handlare som du kan skräddarsy. Blir det verkligen så mycket billigare för att du beställer diamanter från USA eller annat land?
    Om du ska skapa en riktigt dyr ring så kanske du ska sätta dig på ett plan. Då blir det i varje fall säker leverans


    Tips om hälsa på friskare.info
Svar på tråden Köpa lösa diamanter - tips och råd