• Äldre 29 Apr 11:17
    4830 visningar
    4 svar
    4
    4830

    DJ Sälen

    Vi ska gifta oss i Sälen vintern 18/19 och är på jakt efter en dj till rimligt pris. Det har visat sig betydligt svårare än vad vi tror då många bara är där i en säsong. Är det någon som har bra tips eller förslag?

  • Svar på tråden DJ Sälen
  • Äldre 2 May 19:30
    #1

    Hej!

    Letar du efter en riktigt duktig VDJ så kan jag erbjuda dig mitt DJ-set. Jag är en professionell audio- och video DJ! Mixtekniker innefattar ljud-, video- och ljuseffekter för den perfekta audio- och visuella underhållningupplevelsen. De mångsidiga VDJ/DJ re-mix färdigheterna har utvecklats från den stora kärleken till musik, underhållning och artisteri. Specialiteter täcker ett brett sortiment av kontinuerligt uppdaterad utbud av modern topplist musik, urban, house och latin musikstilar. För att lägga till de perfekta rytmerna till mixen blandas detta med det bästa från funk, disco och tidig 80-tal och 90-tals house musik.

    Jag har följande egen utrustning:

    1. Reelop Touch DJ controller,

    2. Indigo DJx ljudkort

    3. 2st bärbara datorer:

    a) Lenovo SSD, i7, 8gb touch skärm,

    b) Sony Vaio, i5, 8gb.

    4. Samsung Tablet, equinox

    5. Laptop ställ

    6. PRO dj hörlurar

    7. RCA/3,5 mm, omvandlare + isolator

    Till detta finns en musik samling på 12 terabyte av audio mp3, 320 kb + .flac och 5000 st DJ anpassade musikvideos inom alla klubbmusik genrar.

    Facebook & sociala medier:

    FB.com/terrydizencio

    Mixcloud.com/terrydizencio

    Instagram.com/terrydizencio

    Mvh

    //Terry

    ELITE VENUES®

    www.elitevenues.se

    Telefon:

    +46 736 871 302

    Epost:

    info@elitevenues.se

  • Äldre 23 May 23:13
    #2

    Hejsan!

    Jag kan erbjuda mina dj tjänster om intresse fortfarande finnes!
    orsahouzemafia.simplesite.com/432512869

  • Äldre 20 Dec 11:03
    #3
    www.idjay.se
     
    Förutom maten, lokalen och drycken är musiken en av de absolut viktigaste komponenterna för att skapa en trivsam atmosfär och följaktligen en lyckad fest!
     
    Oavsett om du är i färd att styra upp en 50-års fest, ett bröllop, en vernissage eller någon annan form av sammankomst kan rätt musik och rätt person i dj-båset få ditt event att lyfta!
     
    Jag har en stor musikalisk bredd och behärskar alla tänkbara genrer, för mig står era önskemål alltid i fokus.
     

    Oavsett storlek eller typ av event  så ger jag alltid 100% för att ni ska bli nöjda.
  • Äldre 30 Dec 14:31
    #4
Svar på tråden DJ Sälen