• Äldre 19 Feb 20:14
    5531 visningar
    2 svar
    2
    5531

    Tips på bra DJ i Stockholm

    Vi vill ha en bra DJ till bröllopsfesten och har googlat runt som en galning. Det finns ett stort utbud med hur ska man vet vilka som är duktiga? 

  • Svar på tråden Tips på bra DJ i Stockholm
  • Äldre 2 May 18:53
    #1

    Hej!

    Letar du efter en riktigt duktig VDJ så kan jag erbjuda dig mitt DJ-set. Jag är en professionell audio- och video DJ! Mixtekniker innefattar ljud-, video- och ljuseffekter för den perfekta audio- och visuella underhållningupplevelsen. De mångsidiga VDJ/DJ re-mix färdigheterna har utvecklats från den stora kärleken till musik, underhållning och artisteri. Specialiteter täcker ett brett sortiment av kontinuerligt uppdaterad utbud av modern topplist musik, urban, house och latin musikstilar. För att lägga till de perfekta rytmerna till mixen blandas detta med det bästa från funk, disco och tidig 80-tal och 90-tals house musik.

    Jag har följande egen utrustning:

    1. Reelop Touch DJ controller,

    2. Indigo DJx ljudkort

    3. 2st bärbara datorer:

    a) Lenovo SSD, i7, 8gb touch skärm,

    b) Sony Vaio, i5, 8gb.

    4. Samsung Tablet, equinox

    5. Laptop ställ

    6. PRO dj hörlurar

    7. RCA/3,5 mm, omvandlare + isolator

    Till detta finns en musik samling på 12 terabyte av audio mp3, 320 kb + .flac och 5000 st DJ anpassade musikvideos inom alla klubbmusik genrar.

    Facebook & sociala medier:

    FB.com/terrydizencio

    Mixcloud.com/terrydizencio

    Instagram.com/terrydizencio

    Mvh

    //Terry

    ELITE VENUES®

    www.elitevenues.se

    Telefon:

    +46 736 871 302

    Epost:

    info@elitevenues.se

  • Äldre 19 Jul 15:47
    #2

    Det är alltid svårt att veta vilka som är duktiga och inte.


    Ett tips är att kika på www.gigital.se - vet att de har en ganska tuff kvalitetsgranskning på vilka djs och artister som dom har där i alla fall.


     


    Lycka till!

Svar på tråden Tips på bra DJ i Stockholm