• Äldre 15 Jan 14:22
    7640 visningar
    5 svar
    5
    7640

    Trubadur/Duo/Band Halland

    Söker som sagt trubadur/duo/band som ska kunna spela under middagen och sedan festen. Bröllopet är utaFalkenberg så säg mellan Helsingborg-Göteborg och innåt landet! Några förslag?

  • Svar på tråden Trubadur/Duo/Band Halland
  • Äldre 15 Jan 18:47
    #1

    Hej!


     


    Jag är sångerska och kommer från Göteborg med lång erfarenhet av att spela vid bröllop och fester. Jag erbjuder både duo (sång & gitarr) och fullband. Anpassar alltid min repertoar efter era önskemål. Gå gärna in på min hemsida: www.saragustafson.com för att höra hur jag låter. 


     


    Mvh


    Sara Gustafson


    saragustafson@live.se


    072-2427787


    www.saragustafson.com


  • Äldre 18 Jan 12:28
    #2

    Ni har ju vår artist och en av Sveriges främsta bröllopsmusiker från Falkenberg. Michael Abrahamsson.

    WWW.MAME.NU

  • Äldre 3 Feb 18:15
    #3
    Hej!

    Vi spelar gärna. 
    Vi heter Ivan & Karolina och är en duo som är sångare och musiker och spelar på olika tillställningar, event, fester mm. 
    Vi är båda utbildade sångare och instrumentalister på musikhögskolan. Vi sjunger och spelar både på vigsel, lugnare mingel-set och partyband uptempo-set som är för dans till festen. 
    Bland annat är vi ett stående inslag i Mall of Scandinavia som liveband, och har mycket spelningar i bagaget.
    Vi är ofta anlitade av stora företag för att spela under mingel och fest.
    Musiken vi spelar är bland annat pop, rock, soul och välkända klassiker och moderna hits med stämsång.
    Tillsammans skapar våra röster en bred och spännande mix. 

    Vi utgår från Stockholm men kan åka längre mot reseersättning
     
    För att lyssna: http://www.ivankarolina.se

    Upptempo medley: 
    ">



    Lugn musik: 
    ">

     
     
    Vänliga hälsningar
    Ivan & Karolina
  • Äldre 5 Feb 10:03
    #4
    +1

    Hej!

    Vi har en duo som heter Pommac. Vi har stor erfarenhet av att spela på bröllop. Våra sättning är piano, gitarr och sång. Vi har bred repertoar och anpassar alltid låtarna ill varje tillfälle. Vi spelar allting live (på riktigt, inte förinspelat), vilket ger en stor upplevelse och levande känsla. Gå gärna in och lyssna och läs recensioner. www.facebook.com/pommacmusic eller på youtube



    Allt gott!

    Mvh Marcus ( Pommac duo )

  • Äldre 7 Feb 20:40
    #5

    Hej!


    Swing is the thing! är jazzgruppen som levererar swingmusik med både tradjazz och jazztolkningar av modern popmusik som lyfter feststämningen till topp och bjuder upp till dans såväl som mingel för middagserveringen! 


    Framstående yrkesmusiker med övervägande kvinnliga instrumentalister som gjorde en solklar debut på Classic Jazz Festival i Göteborg. 


    På din nästa fest! :) 


    Swing is the thing!


    www.instagram.com/p/BakBRt5DLdj/


    www.instagram.com/p/BYSzDGUjgKn/


    Mer musik och bilder finns att skickas!



    'cause you know and I know that Swing is the thing!
Svar på tråden Trubadur/Duo/Band Halland