• Äldre 7 Sep 19:16
    6518 visningar
    2 svar
    2
    6518

    Dålig service Hallbergs guld och Du är INTE speciell!

    Hallbergs guld på Hansakompaniet i Malmö strular till det riktigt kring beställningar.
    Jag och min nyförlovade kille ville köpa Engelbertringar hos Hallbergsguld då de är återförsäljare till detta Stockholmsmärke.

    Okunnig personal som inte kan svara på frågor gällande attrapper och storlekar. Det märks att det är en kedja: personal har dålig kunskap och ger inte kunderna god service. Vi gick dit som nyförlovade (för första gången båda två, ingen av oss kunde något om ringar) och förväntade man oss att få personlig service.

    När väl beställningarna blev gjorda på Engelbertringarna hos Hallbergs så skulle de återkomma per sms när ringarna anlände till butik.
    Det dröjde 2 veckor, inget hände. Jag ringde dit och frågade efter Engelbertringarna. Väldigt kaxig personal svarade att de återkommer nog när allt är på plats.
    2 veckor senare ringde jag igen och fick svaret att Hallbergs haft Engelbertringarna hos sig men valde att sända tillbaka dem till Engelbert då jag inte svarat i telefon. I detta samtal fanns det även en tråkig nedlåtande ton gentemot mig. Jag lät såklart besviken men va inte otrevlig på något sätt mot Hallbergs. Jag upplevde det som att personalen inte ville be om ursäkt eller ta något ansvar. Alla kan ju göra fel men det här va ett löjligt bemötande mot mig.

    Mig veterligen har jag inte missat något samtal. Inte fanns något röstmeddelande till mig. Inget sms hade skickats till mig. 

    Hallbergs förtjänar inte att ta hand om viktiga beställningar eller dina pengar!

  • Svar på tråden Dålig service Hallbergs guld och Du är INTE speciell!
  • Äldre 8 Sep 13:30
    #1
    Hej Jeanette! Vilken tråkig upplevelse, så ska det givetvis inte vara. Vi jobbar stenhårt på att alltid bli bättre och du får gärna kontakta oss på info@hallbergsguld.se och berätta vad som har hänt så hjälper vi dig vidare.
  • Äldre 10 Sep 22:27
    #2

    Tack för återkoppling men jag letar vidare på annat håll.

Svar på tråden Dålig service Hallbergs guld och Du är INTE speciell!