• Äldre 4 Jul 14:46
    5101 visningar
    2 svar
    2
    5101

    Min man fick aldrig någon svensexa!

    Jag känner mig fortfarande lite ledsen när jag tänker på att min mans två bestman aldrig ordnade någon svensexa till min man. Det är nästan två månader sen vi gifte oss och jag undrar fortfarande varför de inte ens ordnade någon litet jippo åt honom. Borde jag ifrågasätta dem? Vårat bröllop var ganska långt ifrån hans hemstad så han var tvungen att åka ner en vecka innan bröllopet och hans bestmans kom dagen innan. De var medvetna om det, så de hade kunnat göra något innan dess. Även fast min man har svårt att erkänna vissa saker så märkte jag hur besviken han var när han berättade...

  • Svar på tråden Min man fick aldrig någon svensexa!
  • Äldre 4 Jul 16:09
    #1

    Du kanske borde prata med hans bestmen om det? Jag vet t.ex. vissa som haft en "fru-hippa" dvs en möhippa i efterhand för någon då det inte passade innan av olika skäl. Bara så han kan få känna sig uppskattad?

  • Äldre 5 Jul 22:04
    #2

    Jag vill så gärna göra det men är rädd för att verka gnällig. Någon dag innan bröllopet funderade jag på att skriva till en av dem och fråga varför, men sen så tänkte jag att jag inte vill förstöra någonting inför bröllopsdagen... hur tar man ens upp ämnet? Är det för sent att säga någonting nu? Jag tror verkligen inte de har i åtanke längre att ordna någonting efter en sån här lång tid.

Svar på tråden Min man fick aldrig någon svensexa!