• aldmiri

    fått min brudklänning!!!

    Har äntligen fått min fantastiska brudklänning som jag beställt hos sacred feminine design.. den såg exakt ut som på bilden, kvaliten var super. jag var orolig att beställa från början och hade mardrömmar om att den inte kommer passa mig men nu efter 2 månader har jag fått min klänning i mycket god tid innan bröllopet.. och det passade perfekt. jag är mycket nöjd med min erfarenhet hos det företaget. de är fantastiska, mycket bra service och fint bemötande även om det var via skype.. jag är  så kär i min klänning tackar de så mycket varje gång jag tittar på den :) :) 

    www.facebook.com/sacredfemininedesign och www.sacredfemininedesign.com 

  • Svar på tråden fått min brudklänning!!!
  • SoPOktober17

    Det är så roligt när man bli nöjd. Jag har beställt en klänning från China för typ 900 kr och den var helt makalös. Jättefin,välgjord. Så det gäller att våga. 

  • Dessi

    Hej, va kul att höra att du handlat ifrån Sara på sacredfemininedesign. Jag har själv beställt en klänning därifrån. Jag ska få klänningen levererad om nu 60 dagar, jag har väntat i 30 redan.

    Jag är såå himla nervös. Sara har vart så trevlig, men dock lite rörig sen betalningen är gjord. Hon säger dock att klänningen håller på sys upp. Jag måste tro henne.

    Jag har dock bett henne om ett riktigt kvitto, jag har inget kvitto idag. Det får mig att känna mig ännu med orolig.

    Hur funkade allt för dig? Hur gick leverensen till? Vilka levererade klänningen?

Svar på tråden fått min brudklänning!!!