• Äldre 9 Feb 14:10
    14498 visningar
    6 svar
    6
    14498

    Söker solist/sångare till Bröllop (göteborgstrakten)

    8 juli efterlyser vi en sångare till vårt bröllop i Floda.
    2 sånger i kyrkan.
    Helst manlig då låtarna vi gillar är typiska mansröster
    Någon som har tips??


    planerar bröllop -17
  • Svar på tråden Söker solist/sångare till Bröllop (göteborgstrakten)
  • Äldre 9 Feb 20:25
    #1

    Hej!

    Vi är en duo som heter Ivan och Karolina och vi spelar på bröllop. Båda utbildade sångare på musikhögskolan och kompar oss själva på gitarr och piano.


    Musiken vi spelar är bland annat pop, rock, visor, blues, ballader och jazz.
    Vi skräddarsyr program efter önskemål.

    Läste att ni vill ha en manlig sångare.
    Ivan har ett brett röstregister och har turnerat välden över som rocksångare.

    För att lyssna på oss se vår hemsida:
    www.ivankarolina.se

    Vi bor i Stockholm men tar spelningar på andra orter (då tillkommer reseersättning)






     
  • Äldre 16 Mar 21:04
    #2

    Hej

    Kvinnlig sångerska här, ifall ni inte får tag i den manliga sångare ni söker :) Amatör-nivå, men sjunger med känsla och är prisvärd att anlita. Kolla in min youtube-kanal för tidigare framträdanden!

    www.youtube.com/channel/UCynKPvXdpgI-tIr5HPpDf5g

    Lycka till!

    Viktoria

  • Äldre 18 Mar 23:13
    #3

    Hejsan! Kille här som sjungit på en hel del olika bröllop, sjunger gärna på fler för en liten peng bara, så länge man säger till ett bra tag innan så jag vet vad jag måste träna på m.m kan kompa mig själv på gitarr/piano :)


     


    Vänligen Joakim Persson 

  • Äldre 20 Mar 21:39
    #4

    Vi hjälper er gärna www.mame.nu :)



  • Äldre 18 Apr 09:43
    #5

    Hej mitt namn är Rebecca Lennartsson. Jag är professionell sångerska och har 7 års sångstudier och erfarenhet bakom mig. Jag har sjungit låtar skrivna och framförda av män på både dop och bröllop. Det blir en nytolkning och en personlig skräddarsydd cover som bara brudparet har fått höra. 

    Låter detta intressant så klicka gärna in på min hemsida, där hittar ni referenser ifrån andra som har anställt mig som sångerska till deras bröllop. Men även ljudfil där ni kan få höra mig sjunga. MVH Rebecca Lennartsson 

    hemsida: beccalennartsson.wixsite.com/rebeccalennartsson

  • Äldre 24 Apr 02:12
    #6
Svar på tråden Söker solist/sångare till Bröllop (göteborgstrakten)