• Äldre 5 Feb 19:57
    12040 visningar
    4 svar
    4
    12040

    Brudtärneklänningar

    Hej, 

    Jag är på jakt efter brudtärneklänningar. Vill ha långklänningar i lila. Iom att de endast ska bäras en dag (eller ja om tärnorna gillar klänningarna förhoppningsvis fler gånger) hade jag gärna sett att det skulle kosta under 1000 kr per klänning. När jag googlar runt hittar jag inget klockrent eller de som jag hittar kostar närmare 2000 kr. Har inte heller hittat rätt färg på klänning hos Asos. Någon som har några tips? 

    Någon som beställt från utomlands eller så (har en tärna som bor i Kanada som skulle kunna ta med)? 

    Tacksam för alla tips jag kan få! ????

  • Svar på tråden Brudtärneklänningar
  • Äldre 6 Feb 03:37
    #1

    Jag upptäckte www.fairyin.se/bröllopsklänningar och där finns verkligen allt för riktigt fina priser. Fundera själv att köpa där min klänning.

    Rekommendera att besöka några brudsbutiken för att bestämma vilken sorts klänning.

    Lycka till

  • Äldre 6 Feb 20:32
    #2

    Hej! 

    Tack för ditt svar. Ja jag har tänkt kolla i butiker också för att få lite inspo. Tack för tipset med hemsidan men helt ärligt är det där väll en scam butik? De lila klänningarna var inte heller tyvärr i den stil jag letar efter.

  • Äldre 7 Feb 12:06
    #3

    Hej!

    Blev lite nyfiken bara, vad är en Scam butik? ????

  • Äldre 7 Feb 20:50
    #4

    Haha med det menar jag väll en sida som inte levererar/skickar kopior från Kina som inte alls matchar vad man har beställt. Jag har som tum regel att om något är för bra för att vara sant så är det oftast det. Många av klänningarna på den länkade sidan har jag sett på Pinterest och jag vet att originalklänningarna kostar väldigt mycket mer. 

    Det är en sida där jag hade kunnat tänka mig att typ något av det här hade kunnat ske... haha Flört

    www.dailymail.co.uk/femail/article-2909093/Angry-brides-share-bridal-gown-horror-stories.html 

Svar på tråden Brudtärneklänningar