• Anonym (Panik­)
    Äldre 3 Feb 17:32
    6125 visningar
    6 svar
    6
    6125

    Hjälp vad ska jag göra??

    Jag behöver er nu verkligen ert stöd.

    Jag har levt i en relation nu i snart 2 år.

    Allt allt var bra till en början, efter 3 månader börjar han ställa krav på mer

    olika slags sex grejer han på pekar att han är trött på vanilj sex och vill ha

    mer kinky sex osv breda ut vingarna till större former.

    Jag sa visst kan vi de men jag har mina begränsningar, och börjar berätta varför

    om en hemsk händelse som hände mig är 2011 då jag råka träffa en man som

    var ett sadistisk svin som våldtog slog mig och utförde de mest hemskaste saker

    en kvinna någonsin kan gå igenom, jag kunde ha legat i en grav i dag så illa var det.

    Han förstod att min situation sa han men som jag snabbt märkte att han inte gjorde

    då han börja tjata om alla kinky saker han vill göra som jag inte klarar av.

    Han ältar ,bråkar, tjatar om detta hela tiden till och med på nätterna så man inte får

    sova. Han kan inte acceptera det alls han säger - visst jag kan inte tvinga dig göra saker

    mot din egen vilja men du kan inte heller tvinga mig leva utan det jag älskar inom sex.

    Dom orden tog hårt på mig , jag kände att han kanske kommer lämna mig för få det sex

    han vill ha eller bra otrogen.

    Sen stör han sig på vårt sexliv i övrigt han säger att sätta på biten inte ger han så mycket

    att han inte känner det han vill känna och blir svettig i onödan. Han runkar hellre och lägger allt på mig eller ha anal sex eller annat som hans huvud går igång på.

    Jag har visa ställning där jag funkar bäst i som han inte accepterar längre som hans värd är

    enformig, vinkeljuke som han kalla den så fint. Och när han tänker på vad som kommer hända när vi väll har sex så funkar han inte och slaknar och ser mest besvärad ut oftast.

    Han har svårt att acceptera mig och min bakrund grunden till varför jag har mina begränsningar.

    Detta blir irritationer hemma bråk tjafs och massa tårar.

    Han börjar tappa hoppet om oss på grund av sexet

    Och jag börjar må fruktansvärt dåligt psykist av hans elaka jobba beteende mot mig,

    Så pass att jag vill ta mina saker och dra , Men ,, jag kan inte har inte ekonomi för ha egen lägenhet och en halv kass lön jag känner mig totalt låst känns som jag vill dö ibland .

    Orkar inte leva så här .

    Vad skulle ni göra i denna sitvation ?

    Hjälp mig !!!!!!!!

  • Svar på tråden Hjälp vad ska jag göra??
  • Anonym (Panik­) Trådstartaren
    Äldre 5 Feb 14:01
    #1

    Är det ingen som vill svara ???? :(

  • Anonym (Hjälp­ande hand)
    Äldre 5 Feb 16:09
    #2

    Hej

    Jag lider med dig! Det måste vara väldig jobbigt, han verkar vara en person som sätter sina egna behov före Dina och inte ens bryr sig om vad du gillar. Man är två personer i ett förhållande och framförallt i sex. Man ska absolut inte göra sådan man är obekväm med eller mår dåligt av. Och eftersom du har förklarat och har en väldigt bra anledning till varför du inte vill så borde han acceptera de utan att tjata. Det är inte kärlek att tvinga sin partner, det är bara själviskt. Du är värd något som lyssnar på dig, och där sex är ett speciellt och njutfullt för båda. Jag tror tyvärr inte han kommer att ändra sig. Och som du säger mår

    du redan dåligt, det är inte hälsosamt förhållande. Det bästa är kanske att ni är ifrån varandra ett tag. Det finns ingen kompis eller familj du kan bo hos? Eller hyra en lägenhet i andra hand ett tag för att få komma bort och tänka. Du är som sagt värd någon som lyssnar och kärleksfull och där sex är något mer än bara fylla någons annans behov.

    Hoppas de hjälper.

  • Anonym (Anony­m 2)
    Äldre 5 Feb 16:46
    #3

    Om du känner att förhållandet inte är bra för dig (vilket det låter som) så ska du inte stanna på grund av ekonomin. Det löser sig alltid på något sätt med boende och ekonomi och det finns mycket hjälp man kan få. Kanske är det till och med så att det kommer hjälpa din ekonomi på längre sikt att flytta om det får dig att må bättre och få upp självförtroendet.

    Nu vet jag inte exakt vad det är han vill göra när det kommer till sex, men det låter som om han vill göra saker som får honom att känna sig överlägsen dig? Om han inte kan njuta av kärleksfullt sex där han ska uppskatta dig så kan det nog vara han som har lite problem. Har han tittat mycket på porrfilm i sitt liv. Tyvärr förstör det för många som får en helt skev bild av sex. Han kanske borde prata med någon professionell om sitt problem i så fall. Jag vet dock inte om det är någon idé för dig att föreslå det om han själv inte har kommit till i sikt med att han kan ha ett problem. Det kanske bara gör honom arg.

    Nu vet jag inte vad du har för känslor för honom, men det låter inte som om han är rätt för dig och du ska inte nöja dig med något som inte är det du egentligen vill ha. Det finns så många fina killar där ute. Kanske får du prova att dejta andra typer av killar än de du normalt faller för för att hitta något annat?

  • Äldre 5 Feb 17:43
    #4

    Jag tror att du egentligen redan vet det här, men jag säger det ändå: det är inte  okej  att behandla sin partner på det sättet du beskriver att han behandlar dig. Vilka ursäkter eller skäl han än har så kan du inte ta ansvar för det. Du kan bara ta ansvar för ditt eget beteende  och ditt eget välmående. Att du faktiskt förklarat för honom vart dina gränser går och vad du vill och inte vill göra - det är jättebra! Du är stark och att du tagit dig igenom dina tidigare upplevelser visar just det. 

    Mitt tips: Föreställ dig hur du skulle VILJA att din situation såg ut. Hur skulle du må, vem skulle du ha i ditt liv, hur skulle du känna dig? Gör sedan upp en plan över hur du ska ta dig dit. Små steg är okej. Det kan inkludera att spara pengar (lite är bättre än inget), lära känna en ny vän, kanske ta reda på hur bostadsbidrag funkar? 

    På ämnet pengar: ibland pratar man om "fuck off money", alltså pengar som gör att man KAN säga nej till en partner, hoppa av ett jobb eller lämna stan - om man skulle vilja. Jag hoppas att du ska ha både pengar, socialt nätverk och inre styrka att stå upp för dig själv och själv bestämma över ditt liv! 

  • Anonym (Panik­) Trådstartaren
    Äldre 6 Feb 16:38
    #5

    Jag har ju katt så jag kan inte flytta till vad som helst och det är bostadsbrist här jag bor. Jag lever på inkomst som ligger på 8000 i månaden, jag har en son på 10 år så jag kan inte flytta från stan heller han har allt här liksom.

    Så man är låst som fan :(

  • Anonym (Juris­t)
    Äldre 7 Feb 21:35
    #6
    +1

    Tänk på att du alltid kan få hjälp av soc (ekonomiskt bistånd) och att du senare kan vända dig till försäkringskassan för att få bostadsbidrag. 

    Utifrån vad du skrivit tycker jag att du borde lämna honom. Det vet du nog själv innerst inne också. Lycka till!

Svar på tråden Hjälp vad ska jag göra??